- רדיו קול חי - -

אייכלר באיום על אי פתיחת התתי"ם: "נזכור את מי שנכנע לתעמולת איובינו"

מתווה החזרה למוסדות החינוך החרדי. בתשובה למכתב של איגוד מנהלי הת"תים נגד הכוונה להמשיך לסגור את תלמודי התורה בערים החרדיות אמר ח"כ הרב ישראל אייכלר: "אם כנים דברי ראש הממשלה כשהתחייב לפתוח את תלמודי התורה למתחסנים ולמחלימים, עליו לקיים את דברתו, בלי תירוצים".

אייכלר קרא לפתוח את מוסדות החינוך ואמר, "כשמדובר במחלימים ומתחסנים, אין כבר שום עילה להצדיק את ביטול התורה, בחסות בריאות הציבור. לא יעלה על הדעת שבשעה שיש פתרון הגיוני מוסכם, לפתוח את תלמודי התורה למחלימים ומחוסנים, גם אז משאירים אותם סגורים. יש לעשות הכל כדי לפתוח אותם מיד, ללא שהות כלל" דרש אייכלר.

על רקע הפרסומים כי נתניהו ביקש להשהות את חזרת המוסדות החינוך החרדי מחשש לקמפיין של גנץ כנגדו וכנגד הציבור החרדי אמר אייכלר, "אם ייכנעו הפעם להסתה של אויבי התורה נגד תלמודי התורה, זו תהיה הוכחה לכך שמלכתחילה מטרת סגירת התתי"ם ובתי הכנסת, לא הייתה צורך בריאותי בלית ברירה, אלא ניצול הסכנה".

אייכלר שיגר איום מרומז לעבר ראש הממשלה ואמר, "אחרי הבחירות נזכור את מי שנכנע לתעמולה של אויבי הציבור החרדי. לא נסלח לכל מי שנותן יד לטבעת החנק שהוטלה על החינוך החרדי ועל תפילת מחוסנים ומחלימים בבתי הכנסת".