- רדיו קול חי - -

פרשיית סנדק: השופט ביקש הבהרות מהפרקליטות

צילום: Miriam alster/Flash90

הבוקר (שלישי) קיים שופט בימ"ש השלום בירושלים אלעד וינשל דיון המשך בהליך מינוי שופט חוקר לחקירת נסיבות מותו של אהוביה סנדק ז"ל שנהרג בידי שוטרים.

במהלך הדיון, וכך גם בהחלטה ביקש השופט מנציג הפרקליטות הבהרות בנוגע למספר נקודות בחקירת מותו של אהוביה. השופט קבע כי דיון מעקב נוסף יתקיים בעוד כחודש בו ימשיך השופט לבחון ולבקר את התנהלות החקירה.

בדיון אמר נציג הפרקליטות כי התיק מונח על שולחנו של מ"מ פרקליט המדינה שנכנס לאחרונה לתפקיד, וכי התקיימו מספר ישיבות בפרקליטות בעניין בהם התבקשו ממח"ש מספר השלמות חקירה. עוד אמר הפרקליט כי בניגוד לפרסומים שונים בכלי התקשורת, טרם התקבלו החלטות בתיק וכי החקירה נמצאת בישורת האחרונה ויקח עוד כחודש עד להחלטות בתיק.

לקראת הדיון הבא שנקבע ביקש השופט וינשל כי מלוא תיק החקירה יועבר אליו לרבות ההבהרות שביקש.

עו"ד אריאל עטרי אשר מייצג בהליך את הוריו של סנדק מטעם ארגון חוננו מסר: "שמחנו לשמוע היום שבעקבות פנייתנו והגשת הבקשה למינוי שופט לחקירת נסיבות מותו של אהוביה סנדק ממלא מקום פרקליט המדינה מעורב בתיק ובודק את הראיות. אנו שמחים לגלות שיש הליך של ביקורת ממשית של העבודה של הפרקליטות ומח"ש במסגרת החקירה. ואנו מקווים מאוד שבסופו של דבר הדבר יוביל לחקירה אמיתית של נסיבות מותו של אהוביה המנוח. בימ"ש מפגין בקיאות בתיק, והדבר מאוד חשוב בתיקים מסוג זה, ואנו מברכים על כך".

צילום סרטון: חוננו.