המקובל הגר"י הלל: "חייבים אנשים ונשים להזדרז ולקבל את החיסון"

    קלמן טלר No Comments on המקובל הגר"י הלל: "חייבים אנשים ונשים להזדרז ולקבל את החיסון"

    המקובל הגאון רבי יעקב הלל יוצא בצעד נדיר וכותב קריאת קודש לצאת ולהתחסן כנגד נגיף הקורונה. הרב מברך את שומעי לקחו כי "בזכות הכניעה והשמיעה לקולם של גדולי ישראל, ישלח השם יתברך במהרה רפואה שלמה, לכל חולי עמו בית ישראל וישמור עלינו שלא יחלה עוד שום אדם" | המכתב המלא

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצעד נדיר ויוצא דופן, ועל רקע הפצת מידע כוזב, אודות החיסונים מתייצב בגאון ראש ישיבת המקובלים 'חברת אהבת שלום' הגאון רבי יעקב הלל, ומפציר בקריאת קודש מיוחדת בתלמידיו ושומעי לקחו להתחסן, גברים ונשים כאחד, זאת לאחר שאלות רבות שהגיעו למעונו בימים האחרונים.

    "עת צרה היא ליעקב" כאשר תחלואת נגיף הקורונה עדיין מתפשטת בעולם, ופוגעת גם ביהודים ובני תורה ואפילו רבנים וגדולי ישראל, פשוט הדבר שכדי לזכות לסיפא דקרא "וממנה יוושע" צריכים אנו עוד ועוד להתחזק בלימוד התורה בשקידה של תורה מגנא ומצלא וכן בתפילות כמיסת הפנאי, לזעוק אל השם ולעורר רחמים על כלל ישראל, ובפרט שומרי תורה ומצוות שבזכותם העולם קיים ועומד".

    לצד ההשתדלות הרוחנית מוסיף הגאון רבי יעקב הלל, כי חובה לפעול בהתאם להוראות הרופאים. "ויחד עם השתדלות ברוחניות – תשובה, תורה, תפילה ומעשים טובים כצדקה וחסד, עלינו להשתדל גם ברפואה וכמו שכתוב "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

    ובפרט שזה מקרוב לאחר כשנה ללא תרופה הוא מרפא נמצא כעת בסייעתא דשמיא, חיסון המועיל למנוע ההתדבקות ב"מ, והדברים נתבררו על ידי רופאים ומומחים בפני מרנן ורבנן גדולי ישראל, מרן שר התורה שליט"א, ומרן ראש הישיבה שליט"א שאחריות קיום כל עולם התורה על שכמם, הן בענייני רוחניות והן בענייני החומר, ובפרט בעניין הצלת נפשות של החולים, והעלולים להידבק בנגיף חס ושלום.

    ולכן חייבים כל אחד ואחד, אנשים ונשים, להזדרז לקבל את החיסון ובזכות הכניעה והשמיעה לקולם של גדולי ישראל, ישלח השם יתברך במהרה רפואה שלמה, לכל חולי עמו בית ישראל וישמור עלינו שלא יחלה עוד שום אדם, ונזכה לאריכות ימים בריאים וטובים, על התורה ועל העבודה, אמן כן יהי רצון".

    לדברי מקורביו של המקובל הגר"י הלל, הרב לא הסתפק במכתב ובכדי להורות הלכה למעשה, הגיע בימים האחרונים אף הוא להתחסן.

    המכתב: Scan_20210208_112328



    0 תגובות