מאה ברכות: הסיפור המיוחד שהוביל לשיר המרגש | האזינו

    ארי טננבוים No Comments on מאה ברכות: הסיפור המיוחד שהוביל לשיר המרגש | האזינו

    "תתחזקו בברכות" אמר מרן לאביה של הילדה החולה | סיפור מיוחד על קבלה טובה שהובילה לתוצאות חיוביות וגם לשיר מרגש | האזינו

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היה זה לפני מספר חודשים: אל ביתו של מרן שר התורה שליט"א נכנס אברך יקר, שבהגיע תורו עמד וביקש בדמעות ברכה ליקר לו מכל: "אצל ביתי, גיטא פייגא בת רבקה נערה בת 16 התגלה גידול. הרופאים חוששים לה. אנא יברך הרב את הנערה"!

    ורבי חיים, בירך בחום, אך, הרים את עיניו הקדושות והביט באב, כשהוא מורה לו בקצרה – בתשובה לשאלתו במה עליהם להתחזק: "תתחזקו בברכות, ותחזקו את הציבור בברכות". האבא, נאחז בדברים כטובע בקש. מאז הוא במירוץ סביב דבר אחד, אולי שניים – שהם אחד: הבריאות של גיטי, וחיזוק עניני ברכות בקרב הציבור.

    סט של פעילויות מרשים נזקף לזכותו עד היום. הסברה, שיעורים בשלל רמות, המחשות ופעילויות בתלמודי תורה, ישיבות, סמינרים ובתי ספר. העיסוק בהפצת החיזוק בעניני ברכות הפך אצלו ראשון במעלה, לזכות לבריאותה של בתו, כעצתו של מרן שר התורה.

    בנוסף הוא הקים קו טלפון עם שלל חיזוקים בברכות שמספרו 03-3065041

    דוקא על רקע ימי הקורונה והאוירה הציבורית המדוכדכת, החליט הוא על הצעד הבא שלו – שתי ציפרים במכה אחת: נחזק את הציבור בברכות, אך באופן של שמחה!

    וממחשבה למעשה: תחת המטריה המקצועית של אולפני "אנחנו וצאצאינו", התכנסו בעלי המקצוע ר' אהרל'ה וינטרויב שכתב והלחין את המילים העשירות, אהרל'ה סמט שביצע את השיר בקולו הנפלא, שמוליק וינרייך שכתב את העיבוד המוזיקלי של השיר, אליו הצטרפו גם אבי סינגולדה והגיטרות, ודור אסרף עם כלי הנשיפה.

    ותקראו סיפור:

    ביום האחרון בו הוקלטו קולות המקהלה בניצוחו של שמוליק גולדשטיין, עם המיקס המושלם של מאיר גרשטיין מאולפני "אנחנו וצאאצינו" – מצלצל האבא מבית החולים, ישר לאולפן. "אני כעת כאן" הוא אומר בקול שבכי ואושר מעורבים בו, "מחזיק את הצילום של ה I.R.M האחרון של גיטי. לא תאמינו, אבל הגידול , מתחיל בחסדי ה', להראות סימני נסיגה"!

    והוא ממשיך ומבקש: המשיכו, המשיכו להתחזק בברכות! זה הוכיח את עצמו, וזה מה שיביא אי"ה את הרפואה השלמה של גיטי שלנו!

     



    0 תגובות