מאיצים את מבצע החיסונים

    עפר גדנקן No Comments on מאיצים את מבצע החיסונים

    מעמד קביעת מזוזה בניידת החיסונים המתקדמת של מכבי במתחם שנלר לרווחת התושבים.
    הגרי"ד גרוסמן שליט"א ערך ביקור במתחם החיסונים של מכבי במגדל העמק: "אני קורא לציבור לבוא להתחסן"

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את המזוזה לניידת החיסונים החדישה של מכבי במתחם שנלר קבע הגאון רבי צבי ברוורמן שליט"א, ראב"ד ביתר עילית ואב"ד 'נתיבות חיים', שהתייחס לחשיבות ההתחסנות והמחויבות לבצע את החיסונים כדי להציל חיים * ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל ובכירי מכבי שירותי בריאות במחוז, קיבלו את פניו ושמעו את הדברים הנוקבים על כך שהחיסונים הינם בגדר פיקוח נפש.

    מכבי שירותי בריאות ממשיכה להוביל את מבצע ההתחסנות נגד נגיף הקורונה ביעילות ובנגישות, כאשר ניידת החיסונים המתקדמת במתחם שנלר בירושלים נכנסה לפעולה. הניידת, שנחנכה בימים אלה כדי לתת מענה לחברי מכבי תושבי האזור בסמיכות למקום מגוריהם, החלה לפעול מיד לאחר מעמד קביעת המזוזה שהתקיים במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

    את המזוזה לניידת החיסונים החדשה שהוצבה במתחם המרכזי בלב השכונה החרדית, קבע הגאון רבי צבי ברוורמן שליט"א, ראב"ד ביתר עילית ואב בית הדין 'נתיבות חיים'.

    במעמד השתתפו ראש מחוז ירושלים והשפלה ד"ר חגי פרנקל, מנהלת המרחב אסנת דימרי, סגנית מנהלת המרחב יעל שפירא, האחות גלית פוקס, מנהל מרפאת רוממה ר' איציק קליין, סגן מנהל מרחב מרכז ירושלים ר' יונתן רובינשטיין, מתאמת קשרי הקהילה ברוממה הינדי סלמון, מתאם קשרי הקהילה ר' שמחה פזניצ'בסקי, ומנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר.

    בדבריו התייחס הגאון שליט"א לחשיבות ההתחסנות בעת הזאת. "כל הנמצאים פה עסוקים בהצלת חיים יום יומית, כל רגע. כל מי שמעורב בהקמה של הדבר הנפלא הזה, להנגיש את החיסונים לציבור, זה הצלת חיים של ממש. קיבלנו פה מתנה וזה ממש בגדר פיקוח נפש לבוא ולהתחסן".

    ראש מחוז ירושלים והשפלה, ד"ר חגי פרנקל: "מכבי, כארגון הבריאות המוביל בישראל, מנהל את מבצע חיסוני הקורונה ביעילות ובמקצועיות כאשר לנגד עינינו השמירה על איכות ובריאות חיי החברים בקהילה  שלנו. אנו פועלים ללא הרף על מנת לחסן את כל אוכלוסיות היעד בעיר, ולכן אנו פותחים כל העת מתחמי חיסון חדשים כדי להנגיש את השירות. אנו נמשיך לפעול על מנת להעניק רפואה מצוינת, ושירות מסור עם מעטפת רפואית מותאמת אישית. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוותים הנפלאים, למנהלים והמתאמים שעושים עבודה נפלאה ומסורה למען החברים".

    מנהל מרפאת רוממה, ר' איציק קליין: "ברצוני להודות להנהלת המחוז שרואים חשיבות רבה בהנגשת השירותים השונים למען חברי מכבי, ובפרט בנושא החיסונים והבדיקות. בהזדמנות זו אני רוצה להביע את תודתי למתאמי קשרי הקהילה הגב' הינדי סלמון ור' שמחה פזניצ'בסקי שעובדים ללא לאות ומתוך מסירות ענקית למען החברים".

    הצוות  הרפואי של מכבי במגדל העמק התרגש מהביקור של הגרי"ד גרוסמן שליט"א, רבה של מגדל העמק ונשיא רשת המוסדות 'מגדל אור', במתחם החיסונים של מכבי בעיר * רבה של העיר הגיע כדי להוקיר את הצוותים הרפואיים על פעילותם המאומצת בתקופת הקורונה לרווחת התושבים, והודה לכל העוסקים ברפואה על עבודתם המסורה.

    מכבי מחוז הצפון ממשיכה להוביל את שירותי הבריאות במחוז עם מתחמי חיסונים ייעודיים נגד נגיף הקורונה. בפעילות מאומצת שנמשכת מאז תחילת מבצע החיסונים, מכבי פועלת על מנת להנגיש את החיסונים ולספק שירותי בריאות יעילים גם בתקופה המאתגרת.

    כדי להבטיח זמינות גבוהה בקבלת החיסונים, פתחו מתחמי חיסונים מתקדמים וחדשניים במיקומים נבחרים המספקים מענה לחברים ברחבי המחוז. זאת, בנוסף לשירותי הבריאות השוטפים שמעניקה מכבי באופן המיטבי ביותר גם בימים של שגרה באמצעות מרכזים רפואיים מתקדמים ויחס אישי.

    השבוע, עמוק בתוך מבצע החיסונים לתושבי מגדל העמק, הגיע אל מתחם החיסונים המתקדם של מכבי בעיר רבה של העיר ונשיא רשת המוסדות 'מגדל אור', הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, שהפתיע את הצוות הרפואי בביקור שמטרתו הוקרת הצוותים הרפואיים וחיזוקם נוכח אתגרי התקופה. הגרי"ד שליט"א הודה לצוותים הרפואיים ולכל העוסקים במלאכת הרפואה על עבודתם המאומצת לאורך כל התקופה האחרונה במלחמתם מול הנגיף. הצוותים הרפואיים של מכבי ניצבים בחזית העשייה כדי להבטיח את בריאותם של החברים, ופועלים ללא לאות על מנת לספק את השירות המתקדם והמותאם ביותר.

    במהלך ביקורו במתחם החיסונים המתקדם והחדשני של מכבי, התייחס הגרי"ד שליט"א לחשיבות ביצוע החיסונים ואמר כי הוא קורא לכולם לבוא להתחסן. עוד הוסיף ואמר "אני מתפלל שנצא בקרוב מהקורונה".

    צוות המרחב ובראשו עופר איילדברג מנהל מרחב מגדל העמק ואיבון נחלה סגנית מנהלת המרחב שנכח במקום כחלק משגרת החיסונים, התרגש מהביקור והודה לרב על הביקור המרגש ועל פעילותו הענפה למען עם ישראל.

    מתאם קשרי הקהילה, ר' מרדכי בן חמו: "הצוות הרפואי שנכח במקום התרגש מביקורו המיוחד של הגרי"ד גרוסמן שליט"א, שהתפנה מעיסוקיו כדי להוקיר את הצוות הרפואי ולרומם את רוחו בתוך העשייה השוטפת. בהזדמנות זו אני רוצה להודות להנהלת המחוז, לאנשי הרפואה ולצוותים הרבים העוסקים במלאכת הקודש ועמלים מסביב לשעון כדי להבטיח את השירות הטוב ביותר. אני קורא לתושבים לבוא להתחסן כדי למנוע את התחלואה ולהבטיח חזרה מהירה לשגרה הברוכה".

     



    0 תגובות