אבל בעולם החסידות: הגאון רבי חיים מאיר הלוי וואזנר זצ"ל

    משה לנדאו No Comments on אבל בעולם החסידות: הגאון רבי חיים מאיר הלוי וואזנר זצ"ל
    צילום: יעקב נחומי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אבל כבד בעולם התורה והחסידות עם היוודע הבשורה המרה בציבור על הסתלקותו לשמי מרום של גאב"ד 'זכרון מאיר', הגאון רבי חיים מאיר הלוי וואזנר זצוק"ל ראש ישיבת "חכמי לובלין", לאחר שנדבק וחלה בנגיף הקורונה, והוא בן 83 בפטירתו.

    הרב נדבק בקורונה לפני שבועיים בשמחה משפחתית, ולאחר מספר ימים תמוטט בביתו ופונה לבית החולים. מאז החלו תפילות נרגשות לרפואת הרב בקרב כלל הציבור לרפואתו.

    הגאון הגדול הוא בנו בכורו של מרן פוסק הדור בעל "שבט הלוי" זצוק"ל. הרב שימש במשך 18 שנים כרבה של קהילת "ייטב לב" של חסידות סאטמר ושל כלל החסידים בקהילה בלונדון.

    חיבר בחייו את הספר 'מחשבת הלוי'. הגאון הותיר אחריו 13 ילדים, כשהבכור הוא ראש הישיבה הרב יוסף בנימין ששימש כיד ימינו לאורך השנים.

    בניו הנוספים: הרב עקיבא, מו"צ של העדה החרדית בירושלים; הרב אהרן, מו"צ בבית הדין 'נתיבות חיים' וראש כולל 'שארית יוסף'; הרב מרדכי זאב, רב קהל 'מחזה אברהם' בניו יורק; הרב משה שמעון, רב בשאטו פארק בלייקווד; והרב ישראל, האדמו"ר ממינצק בניו יורק.

    בין חתניו: רבי שרגא פייבוש הגר, האדמו"ר מקוסוב בבורו פארק; הרב מרדכי גלבר, רב "קהל שבט הלוי" באשדוד ורב חסידות מונקאטש בבני ברק; הרב שלום צבי אנגלנדר, ראש כולל דחסידי מכנובקה – בעלז בלונדון ובנו של הנגיד אליהו אנגלנדר; הרב אהרן שמעון טויב, בנו של האדמו"ר מקאלוב מארצות הברית.



    0 תגובות