בנט: "הציבור עייף כי הוא איבד אמון במנהיגות"

    ישראל רובין No Comments on בנט: "הציבור עייף כי הוא איבד אמון במנהיגות"

    יו"ר ימינה נפתלי בנט בראיון ל'קול חי': "הציבור עייף כי הוא איבד אמון במנהיגות. רואים שההחלטות לא מתקבלות בצורה עניינת. החלטות שיכלו לקבל שבוע לפני מתקבלות ב-3 לפנות בוקר. עד עכשיו לא שמעתי מנתניהו ומרגב למה מנעו בדיקות בנתב"ג"

    נפתלי בנט במליאה צילום: פלאש90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט מביע את כאבו על המצב הקשה ומאשים את הממשלה: "5,050 ישראלים מתו, מתוכם כמעט 3,000 רק בחודשים האחרונים. אובדן פרנסה בהיקפים חסרי תקדים. העם שלנו בסבל מאוד גדול כתוצאה מכישלון מנהיגות. האנשים שם למעלה לא יודעים מה הם עושים. מקווה שנקבל את המושכות כדי לתקן את זה".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומר בנט: "אני פעלתי. כשר הביטחון הבאתי את הבדיקות, הקמתי את המלוניות, הבאתי את החיילים לתוך בני ברק. הייתי המנהיג הראשון שהגיע לבני ברק ולאלעד. כשנתניהו זרק אותנו מהממשלה המשכתי לפעול מהאופוזיציה".

    המוטציה הבריטית זה מחדל של הממשלה, לא סגרו את הפתח והכניסו לישראל את כל המוטציות מכל העולם, בלי בדיקות. קראתי במרץ ובמאי להקים מתחם בדיקות בנתב"ג. רק בשבוע שעבר הגשתי תוכנית: הרעיון הוא לשמור על הגבולות ולתת כלים לראשי הרשויות לנקות את העיר באמצעות מאסה המונית של בדיקות. אתה מנקה עיר, היא ירוקה ואז אין כניסה לתושבים מהערים אדומות. תוך שבועיים רוב מדינת ישראל יכולה חוזרת לפעילות גם עם המוטציות".

    "הציבור עייף כי הוא איבד אמון במנהיגות", מויסיף בנט. "רואים שההחלטות לא מתקבלות בצורה עניינת. החלטות שיכלו לקבל שבוע לפני מתקבלות ב-3 לפנות בוקר. עד עכשיו לא שמעתי מנתניהו ומרגב למה מנעו בדיקות בנתב"ג. הנחתי תוכנית לזה כבר לפני שנה. הבעיה היא לא בעם, הבעיה היא במנהיגות".



    0 תגובות