צפו: אבוטבול תוקף את ליברמן: "גוויה פוליטית"

    איתי גדסי No Comments on צפו: אבוטבול תוקף את ליברמן: "גוויה פוליטית"

    בנאומו במליאת הכנסת, בא ח"כ משה אבוטובל חשבון עם מוביל קמפיין השנאה נגד החרדים ח"כ אביגדור ליברמן והתקשורת שהסיתה עם הלוויות הצדיקים תוך התעלמות בוטה מהלוויות הענק במגזר הערבי, "התמונות היו זהות, אבל שתיקת הכבשים שלו ושל שאר הפוליטיקאים והתקשורת הייתה בולטת מאוד"

    צילום: פלאש 90
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) תקף את צביעות התקשורת וההסתה חסרת התקדים כנגד הציבור החרדי המפוליטקאים והעיתונות ואמר, "לא היה גוף תקשורתי שמכבד את עצמו, שלא נתן במה ובימה לכל מי שרק ירצה לחבוט במגזר החרדי, ככאלו שמביאים את המגפות ומרעילי בארות" אבוטובל הוסיף, "לא יעזור, גם אם מוכיחים שהתחלואה בכלל בירידה במגזר החרדי, את מי זה מעניין? אסור לבלבל את המסיתים עם עובדות".

    אבוטבול תקף את יו"ר ישראל ביתנו וחשף את צביעותו, "כמובן בראש המסיתים, מוביל הגווייה הפוליטית אביגדור איווט ליברמן, איש האתמול, האיש שלא התבייש בסגר להסתפר במספרה, וצפצף על החוק. הוא גם אירח את בנו וכלתו בליל הסדר למרות האיסור, ועוד הפרות מצידו שמוכיחות יותר מכל, שהוא האחרון שיכול להטיף לאחרים, בדברים שהוא עצמו נגוע ומלא חמאה בראשו".

    אבטובול הוסיף והזכיר נשכחות לליברמן מתקופת הזהב שלו עם בציבור החרדי, "זוהי הפוליטיקה הזולה שלו, הרוויה בניחוחות אנטישמיים, שכביכול החרדים מוצצי דם, ולא תורמים דבר למדינה, אך כאשר הוא היה צריך אותם, עשה גם עשה איתם עסקים פוליטיים, ובא לרבנים וכרע לפניהם ברך".

    ח"כ אבוטבול הוסיף ותקף את התקשורת וההסתה שיוצאת ממנה, "הייתה גם השבוע לוויה המונית מאוד במגזר הערבי, שמעתם את איווט או חבורתו מטיפים? מעירים? התמונות היו זהות, אבל שתיקת הכבשים שלו ושל שאר הפוליטיקאים והתקשורת הייתה בולטת מאוד. למה שם שותקים? אנחנו רואים את צביעות התקשורת ומבינים שאכן זה רק מחזק את מה שכל השנים חשנו, שהתקשורת מנסה לעצב את העם, ולזרוע שנאה נגד הציבור החרדי".

    עם זאת האיר אבוטובול את הפינות הטובות בים ההסתה, "בתוך כל ההמולה והשנאה מגיע גם תודה וברכה לראש עיריית עפולה אשר בעיצומו של גל ההסתה החמור אומר: "אני מזועזע מהתבטאויות על סף האנטישמיות נגד הציבור החרדי", וגם שיגר הודעת תמיכה וחיזוק לתושבי עירו החרדים. כמו גם ראש עיריית לוד שאמר: "אני מאחל לכל ראש עיר בישראל, ציבור חרדי".

     



    0 תגובות