ורפואה קרובה לבוא: הרב הראשי ערך ביקורי חיזוק במחלקות הקורונה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ורפואה קרובה לבוא: הרב הראשי ערך ביקורי חיזוק במחלקות הקורונה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור חיזוק: הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו ערך היום (רביעי) סיור מיוחד במחלקת הקורונה בבית החולים השרון בפ"ת, ובבית החולים שיבא בתל השומר, הרב הראשי הגיע בכדי לעודד ולחזק את צוותי הרפואה אשר כבר כמעט שנה נמצאים בחזית המאבק הלאומי במגיפת הקורונה.

    הרב פתח בבית החולים "השרון" שם קיים הרב הראשי סיור במחלקת הקורונה יחד עם מנהל בית החולים ד״ר איתן חבר, המשנה למנכ״ל אלי דרייפוס ומנהל מחלקת הקורונה ד״ר דרור דיקר הרה"ר שוחח עם חלק מהחולים ומשפחותיהם אותם עודד ובירך כי יזכו לרפואה שלמה בקרוב.

    לאחר מכן שוחח הרב עם צוותי הרפואה במחלקה ושמע מהם על המצב הלא פשוט בימים אלו כאשר בשל התחלואה הקשה בית החולים מתמודד עם עומס חריג של חולים במצב קשה.

    צוותי הרפואה סיפרו לרב הראשי כי בימים אלו רואים כבר את תוצאות מבצע החיסונים הגדול כאשר בין החולים כיום כמעט ואין כלל חולים שהתחסנו וגם המעט שקיימים נמצאים במצב טוב בהרבה מהשאר.

    בבית החולים תל השומר נפגש הרב הראשי עם מנהל בית החולים הפרופסור יצחק קרייס וביקש ממנו למסור לכל צוות בית החולים את הערכתו הרבה על פועלם המסור להצלת חיים ועל ההתחשבות הרבה למען צרכי הציבור שומר תורה ומצוות המתאשפז בבית החולים.

    הגר"ד לאו אמר בסיום הסיורים המרגשים והמחזקים כי "מזה תקופה ארוכה עומדים בתי החולים וצוותי הרפואה בראש החנית של המאבק במגיפת הקורונה אשר גובה לצערינו קורבנות רבים מדי יום, בזכות אותם מלאכים ישנם רבים אשר מקבלים את חייהם ובריאותם בחזרה בס״ד".

    הרב קרא לכל הציבור ללככת ולהתחסן בהקדם ובכך להציל חיים, "קראתי בעבר ואני קורא שוב היום, חובה על כל אחד ואחד שטרם התחסן ללכת ולקבל את החיסון בהקדם האפשרי, רק כך נוכל בסייעתא דשמיא לראות את הסוף של המגפה הנוראה הזו".



    0 תגובות