כתב אישום כנגד תושב מזרח י-ם בגין תקיפה ממניע גזעני

    אליהו גרין No Comments on כתב אישום כנגד תושב מזרח י-ם בגין תקיפה ממניע גזעני

    בן מיעוטים תושב מזרח ירושלים הואשם בתקיפה גזענית של בחור ישיבה. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו "מקווים שכתבי אישום מסוג זה ירתיעו אחרים מלעשות מעשים אנטישמיים כנגד יהודים בבירה היהודית"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90     

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתב אישום הוגש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים בחודש האחרון כנגד ערבי תושב מזרח העיר אשר תקף בחור חרדי ברחוב 'שדרות ירושלים' לפני כשנה וחצי.

    על פי כתב האישום, המתלונן וחברו צעדו ברחוב ובינם לבין הנאשם לא הייתה כל אינטראקציה "לפתע מתוך איבה ועוינות כלפי המתלונן וחברו בשל היותם יהודים, יידה הנאשם לעברם 3 פעמים חפץ קטן בגדול גולה שהיה בידו", נכתב בכתב האישום.

    המתלונן נפגע באזור העורף והכתף וסבל מכאבים, בגין מעשה זה מואשם הערבי בתקיפה ממניע גזעני. לאחר אירוע התקיפה פנה המתלונן באמצעות ארגון חוננו למשטרה בטענה כי מדובר באירוע משפיל וחמור ועל המשטרה לפתוח בחקירה ולתפוס את החשוד.

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר סייע למתלונן מסר "מדובר באירוע אנטישמי וחמור. אנחנו מברכים את המשטרה על לכידת החשוד וכן את הפרקליטות שהגישה כתב אישום בגין תקיפה ממניע גזעני. אנו נמשיך ללוות את המשפט כדי שימוצה הדין עם הנאשם ואנו מקווים שכתבי אישום מסוג זה ירתיעו אחרים מלעשות מעשים אנטישמיים כנגד יהודים בבירה היהודית".



    0 תגובות