בוגי יעלון פורש: "המאבק לשינוי מחייב אותי שלא להתמודד בבחירות"

    איתי גדסי 1 Comment on בוגי יעלון פורש: "המאבק לשינוי מחייב אותי שלא להתמודד בבחירות"

    יו"ר תל"ם ח"כ משה בוגי יעלון פורש מהחיים הפוליטיים ומההתמודדות בבחירות הקרובות: "בנסיבות הפוליטיות שנוצרו, המאבק לשינוי מחייב אותי ואת תל"ם שלא להתמודד בבחירות הקרובות"

    בוגי יעלון צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, ח"כ משה (בוגי) יעלון, יו"ר תל"ם הודיע לפני זמן קצר, על פרישה מהחיים הפוליטיים. "האמנתי שבריצה עצמאית שלי ושל תל"ם, נוכל להגדיל את כוחו של מחנה השינוי. הנחת העבודה הזו התבררה כשגויה. בנסיבות הפוליטיות שנוצרו, המאבק לשינוי מחייב אותי ואת תל"ם שלא להתמודד בבחירות הקרובות", הכריז יעלון.

    "חייו של אדם, כל אדם, שזורים תחנות. צמתי הכרעה. החלטות. זה חלק ממהות חיינו. עבורי, בכל אחת מהתחנות, עמד תמיד מכנה משותף אחד: טובת המדינה", כתב יעלון בהודעת לתקשורת.

    "כך היה כשהחלטתי להשתתף בהקמת ישוב בערבה; לחזור לשרות בצה"ל בעקבות מלחמת יום הכיפורים; להמשיך לשרת עד תפקיד הרמטכ"ל; וכך גם היה כשהחלטתי להיכנס לשדה הפוליטי".

    "העדפת טובת המדינה קודמת לכל תועלת אישית. גם לבחירות האלה יצאתי מתוך אותה תחושת שליחות. מתוך הבנה שהקרב הנוכחי הוא על נשמת אפה של המדינה והחברה בישראל", הוסיף השר לשעבר.

    "כמעט 5000 נפטרים מנגיף הקורונה. 5000. עצרו לרגע וחשבו על המספר הזה. המחדל הלאומי גדל בקנה מידה חסר תקדים בכל התחומים. העבודה בכל תחומי החיים – רבה היא. ישראל חייבת לרכז את כל כוחותיה במאבק לשינוי: לאיחוי הקרעים בחברה. לסיכול תרבות השקר. להחזרת היושרה לדרך חיינו ולביצור הדמוקרטיה שנשחקת מדי יום. לעמידה באתגר הבריאותי ובאתגר הכלכלי".

    לדבריו "לאחרונה, האמנתי שבריצה עצמאית שלי ושל תל"ם, נוכל להגדיל את כוחו של מחנה השינוי. הנחת העבודה הזו התבררה כשגויה. בנסיבות הפוליטיות שנוצרו, המאבק לשינוי מחייב אותי ואת תל"ם שלא להתמודד בבחירות הקרובות".

    "ב-23 במרץ נלך כולנו לקלפי. אני קורא לכולכם לקחת חלק בבחירות. עליכם לפקוח שבע עיניים ולוודא שלא תתנו את קולכם למי שיפקירו את התקווה לשינוי, לשם ישיבה בצל נאשם בפלילים. תנו את קולכם להנהגה נקיית כפיים".

    יעלון הודעה לשותפיו: "אני מודה לחברותיי וחבריי שיצאו איתי למסע הזה. אנשים מצוינים איש-איש בתחומו, שהתגייסו למשימה. אתם מעוררי השראה, ותודתי נתונה לכם".

    "תל"ם תמשיך להיות מצפן ומצפון, כדי לסייע במאמץ הלאומי להחזרת המדינה לחוף מבטחים ולדרך הישר".

    "אחיותיי ואחיי, עד יומי האחרון אמשיך להיות חייל של המדינה; אלחם על דמותה וערכיה, על צביונה כמדינת הלאום שלנו: יהודית ודמוקרטית, מדינת חוק החותרת להיות חברת מופת".

    "בכל מקום ובכל זמן שאוכל ואדרש לתרום למען המדינה ואזרחיה – אומר 'הנני' ואתייצב. 'לא עליך המלאכה לגמור ואין אתה בן חורין להיבטל ממנה'", סיכם השר לשעבר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפרישה זה הדבר הטוב ביותר שבוגי עשה בכל חייו הפוליטיים…