ביה"ד לעבודה ידון: האם משרד הביטחון פרסם מכרז לא חוקי?

    עמית דניאל No Comments on ביה"ד לעבודה ידון: האם משרד הביטחון פרסם מכרז לא חוקי?

    ההסתדרות הלאומית ומלווי נכי צה"ל בבקשה דחופה לביה"ד לעבודה: משרד הביטחון מפרסם מכרז בחטא, תוך הימנעות מקיום מו"מ מתחייב בהתאם לדין | הבוקר יתקיים דיון דחוף לאחר שביה"ד התרשם כי יש צדק בבקשה | משרד הביטחון מבקש להנציח פגיעה ב-3,000 מלווי נכי צה"ל 

    צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבקשה דחופה שהוגשה לביה"ד האזורי לעבודה בת"א אתמול – 31.1.2021, התבקש ביה"ד להוציא צו המונע ממשרד הביטחון להתקדם באופן כלשהו במכרז למתן שירותי ליווי רפואי לזכאי אגף השיקום במשרד הביטחון אשר פורסם על ידי משהב"ט ביום 26.1.2021, וזאת עד לקיום מו"מ בתום לב ובנפש חפצה עם ההסתדרות הלאומית.

    לטענת ההסתדרות הלאומית ומלווי הנכים, המיוצגים ע"י עוה"ד יאיר דוד ויורם ברוק, על אף שביה"ד האזורי לעבודה קבע לאחרונה ממש בתיק אחר של מלווי נכים נ' משהב"ט ואח' (אשר אף בו מייצגים עוה"ד הנ"ל) כי "משרד הביטחון הינו ה"מעסיק" של המבקשים"(היינו של מלווי הנכים), ועל אף דרישות חוזרות ונשנות של ההסתדרות ומלווי הנכים לקיים הידברות ומו"מ בנוגע לתנאי מלווי הנכים, קודם פרסום המכרז הנדון אשר חלקים עיקריים בו נוגעים לזכויותיהם ותנאי העסקתם של מלווי הנכים.

    זאת על אף שמכרז שכזה לא יצא אל הפועל מזה כ- 20 שנה, "פתאום אצה לו הדרך למשרד הביטחון" לפרסם את המכרז, יומיים בלבד לאחר פנייה מפורשת מטעם ההסתדרות הלאומית והמלווים, בבקשה לקיום מו"מ קודם לפרסום המכרז.

    איתמר שרוני, סמנכ"ל אגף הגיוס בהסתדרות הלאומית: "שוב, למרבה הצער אנו עדים לכך כי משרד הביטחון נוהג לכאורה כאחרון העבריינים. מנציח העסקה פוגענית, מתעלם מזכויות העובדים אשר הוא עצמו משלם להם את שכרם והכי פוגע – זה העלבון וההזנחה של מדינת ישראל לאלפי גיבורי ישראל, נכי צה"ל אשר מסרו את גופם ונפשם בעד תקומתה של המדינה הזו".

    אבנר מלכה, יו"ר ועד העובדים של מלווי נכי צה"ל: "משרד הביטחון "שולח" אותנו לדבר עם חברות הסיעוד בטענה שהן המעסיקות, ואלו "שולחות" אותנו חזרה בידיים ריקות, בטענה כי משרד הביטחון הוא המממן. כך משך שנים. עכשיו עומד לצאת מכרז חדש, ולא ניתן לדברים להמשיך להתנהל באופן שבו בפועל – אין לנו עם מי לדבר".

    ביה"ד לעבודה יקיים הבוקר דיון דחוף בבקשה.



    0 תגובות