לאחר הפיצוץ בסמוך לשגרירות: תוגברה האבטחה סביב בית חב"ד בהודו

    שלמה ריזל No Comments on לאחר הפיצוץ בסמוך לשגרירות: תוגברה האבטחה סביב בית חב"ד בהודו

    לאחר הפיצוץ בסמוך לשגרירות ישראל בהודו, שעקבותיו מובילות לאיראן, הרשויות בהודו הציבו סביב בית חב"ד במומבאיי שוטרים חמושים וכלי רכב משוריינים

    מבנה בית חב"ד החדש בהודו
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ניסיון הפיגוע סמוך לשגרירות ישראל בהודו ביום שישי האחרון, קצינים בכירים במשטרה ביקרו בבית חב"ד במומבאי ונועדו עם שליח חב"ד הרב ישראל קוזלובסקי. כצעד מנע מאפשרות של נקמה איראנית אפשרית, הוצבו בסביבת בית חב"ד שוטרים חמושים וכלי רכב משוריינים.

    ביום שישי האחרון קצת לאחר השעה 14:00 אירע פיצוץ בסמוך לשגרירות ישראל בהודו.
    לא היו נפגעים בפיצוץ ואין נזק לבניין. גם השליחים ועובדי השגרירות לא ניזוקו כלל מהפיצוץ.
    רשויות הביטחון בהודו פתחו בחקירת האירוע בתיאום עם הגורמים הישראלים והם מתייחסים לפיצןוץ כאל אירוע ביטחוני שכוון כנגד ישראל.

    מספר שעות לאחר הפיצוץ, שני אזרחים איראנים נחקרו על ידי הכוחות המיוחדים של משטרת דלהי בחשד למעורבות בניסיון הפיגוע סמוך לשגרירות ישראל בניו דלהי. זאת לאחר שזוהו שני חשודים יורדים ממונית סמוך לזירה.

    בנוסף, נמצא מכתב שנמצא אתמול בזירת הפיצוץ ומוען לשגריר ישראל בהודו רון מלכא, במכתב צוינו ההתנקשויות בקאסם סולימאני ומוחסן פחריזדה וכן נכתב – "הפיצוץ הוא רק טריילר לבאות".

    היועץ לביטחון לאומי של הודו אג׳יט דובאל שוחח טלפונית עם ראש המל"ל בן שבת והעביר באמצעותו עדכון לראש הממשלה על המאמצים הנעשים מצד הודו בחקירת פיצוץ המטען ליד שגרירות ישראל בהודו.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש להעביר לראש ממשלת הודו נרנדרה מודי כי לנו ביטחון מלא שהשלטונות בהודו ימצו את חקירת האירוע, ויבטיחו את שלומם של הישראלים והיהודים הנמצאים שם. סוכם כי הקשר יימשך בכל הערוצים תוך שיתוף פעולה מלא בין המדינות.



    0 תגובות