ראש עיריית שדרות מצטרף לימינה בראשות בנט

    איתי גדסי No Comments on ראש עיריית שדרות מצטרף לימינה בראשות בנט

    ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, מצטרף למפלגת ימינה בראשות נפתלי בנט: "בנט הוא המנהיג היחיד שיוביל אותנו לנצח את הקורונה, ב-23 במרץ הוא יקים ממשלה שתחלץ את ישראל מהמשבר"

    אלון דוידי, ראש עיריית שדרות צילום: הדס פרוש, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה והמועמד לראשות הממשלה, נפתלי בנט, הודיע היום (ראשון) על צירופו של אלון דוידי לרשימת המפלגה לכנסת.

    דוידי מכהן כראש עיריית שדרות ב-7 השנים האחרונות, במהלכן הזניק את שדרות להיות אחת הערים המפותחות בדרום והוביל אותה לתנופת בנייה חסרת תקדים, הקמת מרכזי מסחר ופנאי, הקמת מקומות עבודה וצמצום האבטלה, שיפור תחום החינוך ועוד.

    בנוסף לתפקידו, מכהן דוידי גם כסגן יו"ר מרכז השלטון המקומי ועד להצטרפותו לימינה היה חבר במפלגת הליכוד.

    דוידי (47), נשוי ואב ל-7, נולד וגדל בבאר שבע בשכונה ד', למד בישיבת בני עקיבא אהל שלמה בעיר ובישיבת ההסדר קרני שומרון, שירת כקצין ביחידה מובחרת בצה"ל. קודם לכהונתו כראש עיריית שדרות, שימש כמנהל ישיבת ההסדר בשדרות, סמנכ"ל תנועת מבראשית, היה ממובילי תנועת המחאה נגד ירי הקסאמים המתמשך מרצועת עזה והקים את המטה לביטחון שדרות.

    יו"ר ימינה והמועמד לראשות הממשלה, נפתלי בנט: "אני גאה היום להציג את ראש העיר שדרות אלון דוידי. שדרות היא סמל של המדינה, של התמודדות עם משבר, של הצלחה גדולה. אלון הפך אותה לאימפריה עם חינוך מעולה וצמיחת תושבים. תראו את הבנייה כאן מאחורינו – מי היה מאמין? זו הסיבה שבחרתי בו לנבחרת שלנו. אלון הוא איש עשייה צעיר ונמרץ שיודע איך להפוך משבר להזדמנות".

    "מדינת ישראל בכאוס בגלל מנהיגות כושלת. יש לנו תכניות מפורטות איך לשקם את הכלכלה ההרוסה ואיך לחלץ את ישראל ממשבר הקורונה. אלון דוידי עשה את זה בשדרות, ויעשה את זה עכשיו ברמה הלאומית, כחבר מוביל בממשלה שנקים. אלון, ברוכים הבאים".

    ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "ב-12 השנים האחרונות אני משרת את תושבי העיר שדרות, תחילה כחבר מועצה ובשבע שנים האחרונות כראש העיר. יחד עם תושביה הנפלאים של שדרות, הובלנו מהפך בעיר והפכנו אותה לעיר תוססת, צעירה ומתקדמת".

    "את הניסיון והיכולות שהביאו להצלחה בשדרות אני רוצה להביא לממשלה ולכנסת לטובת תושבי שדרות, עוטף עזה והדרום, ולמען כל עם ישראל. מדינת ישראל נמצאת היום בשעת משבר קשה. שאלתי את עצמי מי המנהיג שיוכל לחלץ את ישראל מהמשבר. נפתלי הוא המנהיג היחיד שיוביל אותנו לנצח את הקורונה, לייצר 400 אלף מקומות עבודה, לדאוג לעצמאים ולאחד את העם".

    "נפתלי תמיד יוזם, קשוב, יורד לשטח, ביצועיסט ואכפתי ב-23 במרץ נפתלי בנט יקים ממשלה חדשה וטובה שתחלץ את ישראל מהמשבר. נפתלי הוכיח שיש לו את הניסיון, היכולת והיצירתיות לתת פתרונות אמיתיים והכי חשוב הוא הוכיח שבאמת אכפת לו מאיתנו".

    "גדלתי והתחנכתי על ערכי הציונות הדתית, של אהבה גדולה לארץ ישראל, לעם ישראל ולמסורת ישראל. אני משוכנע שנוכל יחד – חילונים ודתיים, ותיקים וצעירים, נשים וגברים – לשרת את כל עם ישראל ולעשות טוב למדינה האהובה שלנו. בעזרת השם נעשה ונצליח".



    0 תגובות