מהעובדים המיוחדים לילדים המיוחדים: אלפי ערכות ט"ו בשבט חולקו

    ארי טננבוים No Comments on מהעובדים המיוחדים לילדים המיוחדים: אלפי ערכות ט"ו בשבט חולקו

    לקראת ט"ו בשבט החליטו באהל שרה להפתיע את החניכים המבודדים ובני משפחותיהם ולהפתיע אותם עם ערכת פירות שתסייע להם לחגוג את ראש השנה לאילנות כהלכתו | גם אנשי הצוות הרבים שנמצאים בבידוד עקב חשיפה לחולה מאומת זכו לקבל את אחת מאלפי הערכות שנשלחו לכל רחבי הארץ | כל הפרטים

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "דבר כזה עוד לא ראיתי, לא הייתי מאמינה שיצליחו להפתיע אותי עד כדי כך. אתם עושים עבודת קודש, לאורך כל התקופה הקשה הזו תמיד אתם שם עבורינו", זאת רק אחת מהתגובות שקיבלו באהל שרה מההורים וממשפחות החניכים שקיבלו את הערכה המיוחדת עשירה בפירות לכבוד ט"ו בשבט.

    כמו במוסדות חינוך מיוחד רבים שממשיכים לפעול בזמן הסגר ונאלצים להתמודד עם בידודים רבים ותחלואה בקרב הצוותים והחניכים, גם בבתי הספר במערך החינוך של ארגון 'אהל שרה', מתמודדים עם התפשטות הנגיף והמוטציות החדשות ומתאמצים לשמר את הקשר גם עם החניכים שנמצאים בבידוד ועם בני המשפחות שמטפלים בילדים המיוחדים שלהם.

    לקראת ט"ו בשבט החליטו באהל שרה להפתיע את החניכים המבודדים ובני משפחותיהם ולהפתיע אותם עם ערכת פירות שתסייע להם לחגוג את ראש השנה לאילנות כהלכתו. גם אנשי הצוות הרבים שנמצאים בבידוד עקב חשיפה לחולה מאומת זכו לקבל את אחת מאלפי הערכות שנשלחו לכל רחבי הארץ.

    גם הערכות המושקעות, הן פרי תוצרת החשיבה והדאגה לחניכים והמטופלים המיוחדים של 'אהל שרה'. את הערכות שהתקבלו בהתרגשות רבה על ידי החניכים ובני משפחותיהם, הכינו לא אחרות מאשר החניכות במסגרת התעסוקתית (מע"ש) של 'אהל שרה'.

     

    אל ערכות ט"ו בשבט צורפו ערכות עבודה והפגה שנשלחו לבתי התלמידים המבודדים, שכללו חומר לימודי וחוברות עבודה חוויתיות המותאמות לרמת הלימודים של כל אחד מהחניכים והחניכות.

    "סגירת המעגל בתוך הארגון היא מרגשת ונותנת ערך מוסף מיוחד לט"ו בשבט השנה", אומרת הגב' מלכה וינברג מנהלת 'אהל שרה'. "זו תחושת הסיפוק גדולה. וסיפוק לכל חניכות המע"ש שבשבוע האחרון התאמצו להגביר את הקצב ולעמוד בלוח הזמנים על מנת שהערכה תגיע לכל בית ומשפחה מבעוד מועד, על מנת שגם מי שמסיבות שונות מנוע מלצאת ולרכוש את הפירות לכבוד סדר היום, יקבל זאת בזמן. אין שמחה גדולה מזו לחניכה שמקבלת את הערכה שארזה במו ידיה במעש אך לפני יומיים, והנה היום זה מגיע אליה ישירות הביתה." מדגישה הגב וינברג ומוסיפה "בימים הללו זאת משימה מאתגרת במיוחד להמשיך ולנסות לשמור על שגרת לימודים. כבר למעלה משנה אנחנו מוכיחים שזאת הדרך היחידה לסייע באמצעים העומדים לרשותנו למשפחות התלמידים והחניכים. קשה לתאר את המאמצים הכרוכים בשליחת ערכות עד לישוב המרוחק ביותר. אבל אנחנו עושים את זה. משמחים את המשפחות. והוכחה הכי טובה היא המשובים הכל כך חמים ומרגשים שאנחנו מקבלים. אין ספק שזה שווה כל מאמץ!" מסכמת הגב' וינברג את דבריה.



    0 תגובות