בן גביר בריאיון: "בלי רשימה מימין לבנט – לא יהיה גוש לנתניהו"

    איתי גדסי 1 Comment on בן גביר בריאיון: "בלי רשימה מימין לבנט – לא יהיה גוש לנתניהו"
    בן גביר וסמוטריץ' צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    עו"ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית, התראיין ל"מהדורה הבוקר" ותקף את התנהלות המשטרה במחאות בריכוזים החרדים וסיפר על התביעות שהוא מנהל כנגד אותם הפרות חוק מצד המשטרה, "יש לי אגף שלם במשרד של זכויות אדם בציבור החרדי, מרשים לעשות עונש קולקטיבי כלפי החרדים, שאף אחד לא יחשוב לעשות כלפי שמאלנים". בן גביר מביא דוגמא על בג"ץ בהגיש בגין "שימוש במכתזית ובבואש בריכוזים החרדיים לעומת ההפגנות בבלפור שם לא משתמשים בכלים אלו".

    בן גביר מוסיף ומספר כי "בשנה האחרונה מעירים אותי ב-2 בבוקר כשמרביצים לנער חרדי אני בא ועוזר. בסוף צריך לחבק את הילדים האלה ולא להקיא אותם. אין מציאות כזאת שאתה תחבק אותם והמצב לא ישתנה".

    קצין משטרה יורה באוויר במהלך מחאה בבני ברק

    פלאש 90

    לדברי בן גביר אם הוא היה בקואליציה, "אני הייתי בא לראש הממשלה ואומר לו, אני מכבד אותך אבל אני רוצה מחר בבוקר שינוי כי אם לא לא תהיה לך ממשלה. זה לא רק חרדים זה גם נוער גבעות. יש מפגינים שמותר לעשות להם מה שרוצים ויש מפגינים דלוקס". בן גביר מוסיף ומספר כי "גם הפרקליטות לא מנסים לסתור את הטענות שלי שיש רדיפה כלפיי הציבור החרדי, הם באים ישר לעשות איתי עסקת טיעון".

    על הבחירות הקרובות אומר בן גביר כי "הדרך המקסימאלית למקסם את הקולות, זה שבנט ירוץ לבד וייקח את הקולות שלו, לעומתו, אנחנו וסמוטריץ', הבית היהודי, נועם ואלי ישי נרוץ יחד".

    על דבריה של חגית משה יו"ר הבית היהודי כי ייתכן ויצטרכו לבלוע את הצפרדע ולרוץ עם בן גביר, אומר איתמר, "בבית היהודי תמיד אומרים אנחנו יותר טובים מבן גביר ומהחרדים, די הם היוהרה הזאת. במועד א' הסכמנו להידחק למקום לא ריאלי, במועד ב' אמרנו להם תנו לנו רק מקום אחד ריאלי" מזכיר בן גביר את הוויתורים שהסכימו להם בשביל האחדות.

    בסיום הריאיון מעדכן בן גביר כי הוא לא ישב עם אף גורם בציונות הדתית או הבית היהודי, לדבריו, "יש גורמים שכנראה רוצים לחזור לבנט". בן גביר מבהיר כי "בלי חיבור מימין לבנט לא יהיה גוש ימין לנתניהו". לשואלים גם הפעם בן גביר מבהיר כי הוא "ירוץ לבד עוד פעם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      סמוטריץ' תתעורר!! אל תהיה נבל!