לקראת שבת שירה: יצחק מאיר בסינגל חדש – "אלהא דיליה" | האזינו

    ארי טננבוים 1 Comment on לקראת שבת שירה: יצחק מאיר בסינגל חדש – "אלהא דיליה" | האזינו

    בעיצומו של הסגר השלישי ולקראת שבת שירה, משחרר הזמר והיוצר יצחק מאיר סינגל חדש על מילותיו הידועות של רבי ישראל נג'ארה ובלחנו המרגש והזועק של ר' שלמה קרליבך; 'אלהא דיליה'. על העיבוד וההפקה המוסיקלית: ערן קליין.

    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזמר והיוצר יצחק מאיר ממשיך במסע אל הנפש פנימה. לאחר עשרה אלבומי מופת ואינספור סינגלים, סביב מעגל השנה היהודי ולא רק – הוא משחרר סינגל חדש.

    מדובר בשיר 'אלהא דיליה', אשר מילותיו לקוחות מתוך הפיוט הידוע 'י-ה ריבון' של רבי ישראל נג'ארה, בלחנו המרגש והזועק של ר' שלמה קרליבך. השיר הוקלט במסגרת פרויקט 'יחדיו ירננו' של חיים אורי קוטלר, בו מיטב האמנים מחדשים מניגוניו של ר' שלמה קרליבך זצ"ל בהפקה מוסיקלית של ערן קליין.

    העיתוי שנבחר להוצאת השיר, בעיצומו של הסגר השלישי, לקראת שבת שירה – אינו מקרי. הזעקה והתחינה להקב"ה "והוציא את עמך מתוך הגלות, העם אשר בחרת מכל האומות", מתבקשת שבעתיים בימים אלו.

    יצחק מאיר על השיר: "בימים אלו אני מרגיש שמילים אלו בפיוטו של רבי ישראל נאגר'ה מתאחדות לשורה אחת. מחד, תחושה של עם נבחר, מתקדם טכונולגית בחוסן לאומי נדיר (בוודאי בהשוואה לעמים אחרים), אך מאידך עדיין בתוך גלות; גלות של מסכות, גלות של סגרים מבית ושל פוטנציאל אחדות שכמהה מאוד להתממש".



    1 תגובות

    מיין תגובות