ח"ר אשר עצר את הדיון; הליכוד: "אם לא תהיה פשרה נתמוך בחוק המקורי"

    איתי גדסי No Comments on ח"ר אשר עצר את הדיון; הליכוד: "אם לא תהיה פשרה נתמוך בחוק המקורי"
    צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏פיצוץ בקידום חוק הקנסות: במהלך הדיון על החוק בוועדת החוקה במהלכו סוכם על פשרה מצד המפלגות החרדיות לכחול לבן על סגירת מוסדות חינוך, יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר עצר את דיוני הוועדה, לדבריו: "למרות שהסיעות החרדיות הסכימו לפשרות מרחיקות לכת בחוק הקנסות כדי לשדר מסר של אחריות, כחול לבן והאופוזיציה מתעקשים על תחרות קטנונית בתתי סעיפים וסייגים שהוכנסו לחוק בהמלצת הייעוץ המשפטי". לכן הבהיר אשר כי "במצב כזה אין טעם לחדש את דיון הוועדה".

    במהלך הדיון הוצג המתווה ע"י יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר כי יינתן קנס ראשון ואזהרה לפני סגירה ובקנס השני או השלישי תינתן האפשרות להציג צו סגירה למוסד החינוכי שיהיה פתוח במהלך הסגר. בכחול לבן תקפו את זוהר וטענו נגדו כי הוא עושה יד אחת עם המפלגות החרדיות.

    זוהר הגיב להתקפות מכחול לבן וכתב: "הם מתעקשים לשקר בכך שהליכוד תומך בעמדת החרדים למרות שהבהרתי פעם אחרי פעם שהליכוד תומך בנוסח המקורי ושחשוב להעביר את חוק הקנסות כמה שיותר מהר".

    עוד הוסיף, "אני עושה הכל כדי לפשר בינם לבין החרדים על מנת שהחוק יעבור היום וכך יוכלו להתחיל באכיפת הפורעים".

    מהליכוד נמסר: "בניגוד לנטען, הליכוד יתמוך בהעברת חוק הקנסות בקריאה שנייה ושלישית. אם כחול לבן והמפלגות החרדיות יגיעו להסכמות על שינויים קטנים הליכוד כמובן יתמוך בכך, ואם לא תושג הסכמה הליכוד יתמוך בחוק הקנסות המקורי".

     

     



    0 תגובות