- רדיו קול חי - -

ח"כ בן צור: "כחול לבן דחופים להעלאת הקנסות מסיבות פוליטיות"

צילום: פלאש 90

ח"כ יואב בן צור (ש"ס) בעד להמשיך ולהופיע בתקשורת הכללית, על אף מסע ההסתה וההשמצות כנגד הציבור החרדי: "אם נחרים כל כלי תקשורת שמשמיץ אותנו אז אנחנו לא נביא את דברינו לציבור. אני חושב שאנשים יבינו בסופו של דבר שיש פה נציגי ציבור שעושים ולא רק מדברים ואנשים שעושים לכלל הציבור ולא סקטוריאלי. זה שמשמיצים אותנו בתקשורת זה דבר שמתמשך והולך דווקא בתקופת מערכת בחירות ובתקופה הזו של הקורונה ואני חושב שצריך לשבת באותם אולפנים ולהשיב בגאון על כל הטענות נגדנו".

בנוגע לחוק הקנסות ובמענה לשאלה מדוע הם מתנגדים לו, אם גם הם נגד הפרת ההנחיות, אומר בן צור לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "צריך להיות פרופורציה. אם הקנסות האלה יגיעו גם במקומות אחרים, של עסקים או מסעדות, אז אנחנו נדע שזה הכלל על כולם, אבל רוצים לעשות את זה דווקא במוסדות חינוך ודווקא במקומות האלה שיודעים שיש לנו בעיות כאלה ואחרות". בן צור מעריך כי המחלוקת תיפתר: "אנחנו בסופו של דבר נגיע לסיכום".

לדברי בן צור: "אני חושב שהסיבות שכחול לבן דוחפים את זה הן פוליטיות לחלוטין, הם חושבים שבדרך הזו הם יצליחו לעבור את אחוז החסימה. אני חושב שדווקא בדרך הזו הם לא יגיעו רחוק. אם הם יתנו את זה בסגר, והיה זה הפסדם – לא שכרם".