פינדרוס: "נתמוך בהעלאת הקנסות אם זה לא יהיה מכוון נגד חרדים"

    אסתי פלד No Comments on פינדרוס: "נתמוך בהעלאת הקנסות אם זה לא יהיה מכוון נגד חרדים"

    ח"כ יצחק פינדרוס בראיון ל'קול חי': "המשטרה נהגה לא רק בחוסר חכמה, אלא כהצגה לתקשורת. הם לא הגיעו לטפל באלימות או בהפרת ההנחיות, אלא רק כדי לקבל יח"צ. הציבור החרדי משלם על האהבה לנתניהו, אבל לא ניכנע ללחץ תקשורתי"

    צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת התורה בכנסת, ח"כ יצחק פינדרוס אומר כי המשטרה פועלת בהתאם למה שנאמר עליה בתקשורת: "מעשים אלימים אלו מעשים שלא ייעשו, אבל משטרת ישראל נוהגת בחוסר חכמה, בשביל לצאת טוב בתקשורת ולעשות לעצמם כותרות ולא בשביל לטפל באלימות; אנחנו נמצאים בסיטואציה שהיא לא קלה ולא פשוטה. לא רק בנושא ההסתה. גם הסגר והמצוקה של האנשים שמאבדים את הפרנסה. צריך לעשות הכל כדי שלא יגרם חילול ה' ולא יתנו חומר ביד שונאינו".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומר ח"כ פינדרוס: "צורת העבודה של המשטרה, ובגלל זה גם דרשנו ועדת חקירה, היא לא רק לא חכמה אלא הרבה יותר מזה: כל מעשיה נגזרים מאיך היא תיראה בחוץ ומה יכתבו עליה. זה דבר שחוזר על עצמו לא פעם ראשונה ולא פעם שניה ואת זה צריך לעצור". בנוגע לוועדת חקירה: "אין משהו שמחטא יותר מאור השמש. ברגע שאתה בודק איך מתקבלות החלטות, מהן המשימות ומה הדברים שנעשו בכדי לבצע אותן ואיך פעלו – אין דבר שיותר מחטא מזה".

    בנוגע להתנגדות הנציגים החרדיים להגדלת הקנסות, טוען פינדרוס: "אנחנו נגד הפרת ההנחיות, נגד התכנסויות ודברים שגורמים להתפשטות התחלואה. אבל ברגע שהגיעה כחול לבן ואמרה לממשלה 'אנחנו מוכנים להגדיל את הקנסות בתנאי שתהיה אכיפה נגד הציבור החרדי ותהיה סגירת מוסדות והעלאת הקנסות בשביל לפגוע בציבור החרדי – לזה אנחנו לא יכולים להסכים כי זה ליצור דה לגיטימציה לציבור".

    "אמרנו לראש הממשלה: אנחנו בעד הגברת האכיפה, אם אתם רוצים לעלות את הקנסות ל-10 אלף שקל בסדר – אבל צריך לעשות את זה בצורה שזה לא נטו נגד הציבור החרדי ואת זה נראה היום בוועדת החוקה. אנחנו רוצים שיוציאו מהחוק הזה את הסעיפים שמכוונים נגד הציבור החרדי ויחוקקו משהו כללי למנוע תחלואה".



    0 תגובות