הרבנית קולודצק תחי' למנכ"לית מטרנה: זכיתם, כל מטרנה מחוזקת בגלל החסד שלכם

    עפר גדנקן No Comments on הרבנית קולודצק תחי' למנכ"לית מטרנה: זכיתם, כל מטרנה מחוזקת בגלל החסד שלכם

    כמן כן הוסיפה הרבנית "כל האנשים שעוסקים במצווה הגדולה הזאת ואוספים שיהיה להם לזכויות"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבר 22 שנה שחברת מטרנה ממשיכה את הפעילות הברוכה של "מטרנה מצווה" בשיתוף הפעולה הייחודי עם ארגון החסד הגדול "חסדי נעמי".

    הרבנית קולודצקי תחי', בתו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א

    שמכירה כבר שנים רבות את הפעילות המפורסמת של מטרנה וחסדי נעמי, בירכה בשיחה טלפונית מרגשת את מנכ"לית מטרנה על פעילות החסד 'מטרנה מצווה 22' ואמרה "זכיתם, כל מטרנה מחוזקת בגלל החסד שלכם, תמשיכו עוד שנים רבות עם הפעילות הזאת, כל האנשים שעוסקים במצווה הגדולה הזאת ואוספים, שיהיה להם לזכויות".

    מנכ"לית מטרנה הגב' קרן זופניק, הודתה לרבנית על הברכות החמות ואמרה "22 שנים של חסד המאפיינים את הקשר בין מטרנה לציבור החרדי ובתוך הקהילה עצמה, מקבלות השנה ביטוי עוצמתי יותר לאור הקורונה. אני שמחה על הזכות שיש לנו להמשיך את הפעילות המיוחדת ומוקירה את החשיבות בפעילות שרואה הרבנית קולודצקי ועל ברכתה שנמסרה לי עבור כל המשתתפים בפעילות".

    פעילות החסד 'מטרנה מצווה' בשיתוף ארגון חסדי נעמי שמתקיימת למעלה משני עשורים, מעוררת בכל שנה מחדש תגובות רבות בציבור אשר מודה על הזכות העצומה להשתתף בפעילות שמקנה לו אפשרות להיות שותף בגמילות חסדים חשובה – תרומת מזון תינוקות למשפחות נזקקות.

    במסגרת המבצע, שהפך למסורת של חסד, נאספות במהלך כל השנה כפיות ואריזות מטרנה ומועברות לארגון החסד הגדול חסדי נעמי ותמורתם מעניקה מטרנה תחליפי חלב ודייסות למשפחות נצרכות במגזר החרדי.



    0 תגובות