סנגורי נתניהו דורשים: הציגו את אישורי היועמ"ש ללא השחרה

    ישראל רובין No Comments on סנגורי נתניהו דורשים: הציגו את אישורי היועמ"ש ללא השחרה

    סנגורי ראש הממשלה נתניהו דורשים מביהמ"ש להורות לפרקליטות להעביר להם את אישורי היועמ"ש ללא ה'השחרות' שנעשו במסמכים שהועברו להם

    בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סנגורי ראש הממשלה בנימין נתניהו, עורכי הדין בועז בן צור ועמית חדד, הגישו לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה להורות לפרקליטות להעביר לידיהם את אישורי היועץ המשפטי לממשלה לפתיחה בחקירות כנגד נתניהו, במלואם וללא השחרתם חלקים מהם, כפי שנעשה במסמכים שהועברו.

    לטענת הסנגורים, בית המשפט הורה למאשימה להעביר את האישורים כפי שהם, בפורמט הקיים והתיר לה להשחיר אך חלקים הנוגעים לתכתובות פנימיות. סנגורי ראש הממשלה מציגים לבית המשפט בבקשה, פרסום בחדשות 12, שאף לא הוכחש על ידי הפרקליטות, לפיו החלק המושחר באחד מן האישורים אותן קיבלו הוא הטקסט הבא: "עוד סוכם כי לאחר בחינת ממצאי חקירה אלה ייבחן אם יהיה צורך בפעולות נוספות". על פי הסנגורים, חלק זה מלמד כי גופי החקירה חרגו לכאורה מהמגבלות אותן הציב להם היועץ המשפטי לממשלה באישורו.

    לדברי הסנגורים: "המאשימה נטלה לעצמה את החירות להשחיר קטעים נוספים באותם מסמכים, שלא כפי שהתיר לה בית המשפט הנכבד שנוא הובא להכרעתו, להביט אל נכון באות 'אישורים' נטענים, ולקבוע, בהמשך לכך, האם פעולות החקירה האינטנסיביות שביצע משטרת ישראל – עולות בקנה אחד עם אותם 'אישורים'".



    0 תגובות