אזולאי: "לקחו את תושבי בני ברק כבני ערובה"

    אבי יעקב No Comments on אזולאי: "לקחו את תושבי בני ברק כבני ערובה"

    ח"כ ינון אזולאי בראיון לקול חי על התפרעויות המשטרה בבני ברק: "השוטרים התנהגו בעבריינות. לקחו את תושבי בני ברק כבני ערובה. אני ראיתי עדויות, סרטונים ושמעתי אנשים. אתה רואה את זה ואתה חושב שזה בעזה או בשכם"

    ינון אזולאי צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ינון אזולאי תוקף בחריפות את התפרעות המשטרה ביום חמישי האחרון בבני ברק, לאחר שבלשים הוכו על ידי קבוצת קיצוניים: "אני הראשון שהוצאתי גינוי כבר באותו לילה למה שקרה וניסיתי לתפוס את השר אוחנה והוא לא ענה לי. תפקידה של המשטרה הוא לאכוף, לא להתנהג בעבריינות ומה שנעשה זה עבריינות. אם היו נכנסים ועוצרים את אלו שבאמת ביצעו את המעשה היינו אומרים כל הכבוד".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומר אזולאי: "השוטרים האלו ניצלו את זה שהחוק בידיהם להתנהג בעבריינות. לקחו את תושבי בני ברק כבני ערובה. אני ראיתי עדויות, סרטונים ושמעתי אנשים. אתה לא מבין אם אתה בעזה, שכם או שהדבר הזה קרה בעיר פה בתוככי מדינת ישראל".

    עוד אומר אזולאי: "בגל הראשון ראינו שאצל חרדים נותנים מכות במקום לתת דוחות. דרעי ביקש פגישה דחופה עם ראש הממשלה ולאחר מכן מינו במשטרה אדם מהציבור החרדי שיהיה אחראי לנושא, ניצב אריק יקואל. ראינו אז את האוזן הקשבת של השר אוחנה. אני לא יודע מה קורה היום. האם לפרוש מהקואליציה בגלל זה? זו שאלה שמונחת לפני גדולי התורה. אני הקטן לא יכול להחליט. צריך להסתכל על איפה יהיה עולם התורה אם לא נהיה שם".



    0 תגובות