מישהו במשטרה רצה נ-ק-מ-ה \\ בצלאל קאהן | דעה

    בצלאל קאהן No Comments on מישהו במשטרה רצה נ-ק-מ-ה \\ בצלאל קאהן | דעה

    אנחנו כנראה לא חיים במדינה מתוקנת. אנחנו חיים במדינה שהאדם החרדי הפך למרמס מול מגפי השלטון, ומה שקרה ביום חמישי בלילה, היה נורא; הפקודה ניתנה לקלגסי היס"מ לפשוט על העיר בני ברק, לזרוע הרס ובהלה, לעצור חפים מפשע ולהכות מכל הבא ליד, להשליך רימוני הלם, כאילו מדובר בסמטאות כפר פלשתיני

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום חמישי בלילה אירע אירוע נקודתי שלא אמור להתרחש בעיר התורה והחסידות, כלפי שוטרים, או בלשים שלא הזדהו והאמת זה לא משנה. זה היה אירוע שלא צריך היה להתרחש.

    אבל מה קורה במדינה מתוקנת? המשטרה מיד עושה את הפעולות הנדרשות כדי לדעת מי עשה מה, מי התנהג באלימות ואת מי צריך לעצור ולהעמיד לדין ועוצרים אותו. או ממתינים לשעת כושר עד שיודעים מי עשה מה ועוצרים.
    נכון שזה מה שעושים במדינה מתוקנת?

    אבל אנחנו כנראה לא חיים במדינה מתוקנת. אנחנו חיים במדינה שהאדם החרדי הפך למרמס מול מגפי השלטון, ומה שקרה ביום חמישי בלילה, היה נורא:

    תחת חסות תגובות מתלהמות של פוליטיקאים חרדים חסרי אחריות, פרסם השר לביטחון הפנים תגובה בזה הלשון:
    האירוע לא יעבור בשקט, התגובה בו תבוא, ומהר.

    והתגובה אכן הגיעה מהר והפקודה ניתנה לקלגסי היס"מ לפשוט על העיר בני ברק, לזרוע הרס ובהלה, לעצור חפים מפשע ולהכות מכל הבא ליד, להשליך רימוני הלם, כאילו מדובר בסמטאות כפר פלשתיני.

    מאות שוטרים הפכו את רחובות בני ברק לזירת מלחמה, עם עשרה עצורים, שכולם כמובן שוחררו בבוקר, כי הם היו חפים מפשע. הם נעצרו רק כי מישהו במשטרה רצה נ-ק-מ-ה. כן כן, נ-ק-מ-ה-.

    ואת כל מה שתיארתי עד עכשיו, לא עשו נערי שוליים או עבריינים בני 17 או 18, אלא שוטרים במדים, שוטרים של מדינת ישראל, בפיקודו הישיר של המפכ"ל החדש, בגיבויו המלא של השר לביטחון הפנים, כן כן, זה שעוד רגע יתחיל במסע יחצ מול הציבור החרדי כדי להסביר, אבל ייתקל במחסום, מחסום של עד כאן. הגזמתם.

    מה שקרה בליל שישי בבני ברק – הוא לא חסר תקדים, זה קורה לעיתים קרובות בירושלים. הירושלמים סובלים מהענישה הקולקטיבית הזו כבר הרבה מאד שנים. אבל בבני ברק זה חסר תקדים, ומה שקרה בליל שישי, הוא תמרור עצור.

    תמרור עצור למדינה, תמרור עצור למשטרה.

    אחרי האלימות חסרת התקדים הזו, כל שוטר הוא חשוד באלימות, כל שוטר עלול בעוד רגע להנחית עליך, עובר האורח, מכה באלה, או להשליך רימון הלם ללא סיבה, רק כי אתה חרדי.

    כשממשלה שולחת עבריינים במדים, כמו בארגון פשע, לבצע מסע של נקמה בכל תושבי בני ברק, זהו תמרור עצור ומחסום בין הציבור החרדי לרשויות המשטרה.

    הפעם לא נשכח, לא נסלח, ולא יעזרו להם כל הסיפורים שימכרו לנו.

    עד כאן.

    לא נמשיך להיות למרמס תחת מגפי שלטון אלים.

    אם היינו רואים את השוטרים האלה פושטים על בני ברק, בהזמנת העירייה, בלילות שבת, כדי למגר את תופעת הביריונות, האלימות והוונדליזם – ניחא.

    אבל זה לא קורה.
    הם גיבורים על חלשים.
    הם גיבורים על עוברי אורח.
    הם גיבורים על תושבים תמימים ומפוחדים.
    הם גיבורים על אלפי ילדים קטנים וזקנים שביום חמישי בלילה רצו רק לישון – אבל נאלצו לחיות בפחד, כי למטה ברחוב מסתובבים שוטרים אלימים, עם אש של נקמה בעיניים.

    ואחרי כל זאת, חובה לומר משפט חשוב מאד: לא בגלל המשטרה והקנסות נמשיך לשמור על חיינו ובריאותינו.

    לא בגלל הממשלה נמשיך לעשות את מה שצריך לעשות כדי למגר את התחלואה וכדי לשמור על הבריאות של כולנו, על החיים של כולנו.

    נמשיך לציית לגדולי ישראל, ואם יורו לנו לפתוח את מוסדות החינוך – החלטות הממשלה לא יחייבו אותנו, בדיוק כמו שסגרנו כשגדולי ישראל הורו לנו.

    ואם ישאלו למה?

    נשלח אותם לתמונות של הפורעים האלימים במדים, ביום חמישי בלילה.



    0 תגובות