אסון רודף אסון: אביו של יו"ר זק"א משי זהב נפטר במהלך השבת

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אסון רודף אסון: אביו של יו"ר זק"א משי זהב נפטר במהלך השבת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסון אחר אסון: במהלך השבת נפטר אביו של יו"ר זק"א, הרב מנחם מנדל משי זהב ז"ל. רק בחודש האחרון משפחת משי זהב חוותה 3 פטירות בתוך המשפחה, אחיו הצעיר משה נפטר, אמו לפני כשבוע, וכעת אביו נפטר במהלך השבת.

    הלוויתו של הרב מנחם מנדל משי זהב ז"ל תצא בשעה 10:15 משמגר דרך ביתו ברחוב שבטי ישראל 39 להר הזיתים,

    בנו יו"ר זק"א יהודה משי זהב כתב לאחר הבשורה המרה: "עלה המוות בחלוננו, שבר על שבר על שבר הושברנו, מכה אחר מכה, אחי הצעיר משה ז"ל, אמי מורתי ז"ל ועכשיו אבי מורי ז"ל כל זה בתוך שלושים יום

    גדול כים שברנו, מי ירפא לנו? ריבונו של עולם אני יודע שאתה מעמיד אותנו בניסיון, ניסיון קשה וכואב. אוי, כמה כואב. אבל אני מבטיח לך שאפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, בוודאי גם שם נמצא ה' יתברך. כי אני יודע שכשאבא נותן מכות זה רק מאהבה.

    אמשיך לאהוב אותך בכל לבבי, בכל נפשי ובכל מאודי. ללכת בדרך התורה והמצוות, להגביר פעלים במעשי החסד והרחמים, כפי שחינכו אותי הורי היקרים ז"ל. הנאהבים והנעימים שבחייהם ובמותם לא נפרדו. שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד" כתב יהודה משי זהב.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חשוב לציין: הגאון רבי מ"מ משי זהב זצ"ל הוא לא רק "אביו של יהודה משי זהב" (עם כל הכבוד…), אלא אישיות מדהימה ומקיפה בזכות עצמה, גדול בתורה, מהדיר ספרי ראשונים, עורך אנציקלופדיות שונות, ומאידך, היסטורין, עורך עתון וסופר פורה גם בתחום הסיפורת. מלבד זה איש רעים להתרועע, נעים הליכות ביותר, למרות היותו שייך לחוגי העדה החרדית, היה אהוב ומקובל אצל ציבור רחב של חוקרים מחוגים שונים. חבל על דאבדין!