אדלשטיין: "ההתפרצות בחברה החרדית היא נוראית"

    אסתי פלד No Comments on אדלשטיין: "ההתפרצות בחברה החרדית היא נוראית"

    שר הבריאות יולי אדלשטיין בראיון ל'קול חי': ""לצערי ההתפרצות בחברה החרדית היא נוראית. יש לנו פה אויב מאוד אכזר; גם צעירים וכאלה שאינם אוכלוסיית סיכון קלאסית – צריכים להיזהר; אין שום ספק שהחיסון השני יעיל"

    שר הבריאות יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות, יולי אדלשטיין מתייחס לתחקיר שנערך בנושא רמת הטיפול במחלקות הקורונה, שהציג תמונה מדאיגה: "מחלקות הקורונה מתמודדות עם מצב בלתי אפשרי כבר מחודש מרץ והצוותים כבר באמת על קצה גבול היכולת. בעקבות זה שאנחנו, בהתנהגות חסרת האחריות של חלק מהציבור, מספקים למחלקות הקורונה כרגע יותר מ-1100 חולים קשים אז יכול להיות שרמת הטיפול יורדת בחלק מהמקרים. אבל עדיין, עם המספר הקשה מאוד של 4000 מתים, אנחנו עדיין במצב הרבה יותר טוב מרוב מדינות העולם".

    האם מרבית החולים הקשים במחלקות הקורונה מהמגזר החרדי? בשיחה עם יעקב ריבלין אבי בלום בפליפוליטיקה, עונה השר: "לצערי ההתפרצות בחברה החרדית היא נוראית. יש לנו פה אויב מאוד אכזר. הנחנו שברגע שנוציא מהסיכון את האנשים המבוגרים הנגיף יתחיל לתקוף אנשים צעירים יותר, אבל צריך לזכור שצעירים יותר ובעלי כושר גופני ולא מעשנים ודאי פחות בסיכון להגיע למחלקות קורונה. אבל גם צעירים וכאלה שאינם אוכלוסיית סיכון קלאסית – צריכים להיזהר".

    "אין שום ספק שהחיסון השני יעיל. אנחנו לא רואים אנשים שקיבלו 2 חיסונים וחלו והגיעו למחלקות קורונה. אין בינתיים מקרים כאלו. אין שום סיבה להאמין שהחיסון לא יעיל. אם רוצים שהחיסון יתחיל להשפיע ברמה של חסינות עדר, אתה צריך להגיע למספר מאוד גבוה של מתחסנים. מיליון או 2 מיליון מתחסנים זה לא עוזר לך כי אתה עדיין נשאר עם 7 מיליון שאינם מחוסנים".



    0 תגובות