סגן שר הבריאות: "אם לא היינו בסגר המצב היה כנראה גרוע יותר"

    אסתי פלד No Comments on סגן שר הבריאות: "אם לא היינו בסגר המצב היה כנראה גרוע יותר"

    סגן שר הבריאות עונה בראיון לאבי מימרן לשאלה מה מועיל הסגר אם התחלואה לא יורדת וטוען כי "אם לא היינו בסגר המצב היה כנראה גרוע יותר" | עוד אמר "אני לא חושב שסגר על ערים אדומות הוכיח את עצמו"

    יואב קיש צילום: פלאש 90
    8:06
    19.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף כ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הבריאות, יואב קיש אומר כי נתוני התחלואה עדיין גבוהים מאוד: "הסגר מתוכנן להימשך עוד פחות מעשרה ימים. עד יום ראשון הבא. אנחנו עדיין במספרים גבוהים. אם לא היינו בסגר המצב היה כנראה גרוע יותר. ההתפרצות היא כנראה בעקבות המוטציה הבריטית שמדבקת בהרבה וההתפשטות הגדולה היא בעיקר במגזר החרדי".

     

    "אני לא רואה דבר יותר חשוב כרגע מ'ונשמרתם'", אומר קיש בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ומתייחס גם לאפשרות של הטלת סגרים על ערים אדומות לאחר היציאה מהסגר: "אני לא יודע להגיד לך אם הסגרים המקומיים על ערים אדומות הוכיחו את עצמם. אני חושב שזה לא היה אפקטיבי. אני פחות דוגל בהם. רק סגר משמעותי ומלא כל הארץ הוכיח את עצמו כמוריד תחלואה. קורא לכולם להיזהר ולשמור".

    על ההצעה לדחות את הבחירות: "אני אמרתי שלעשות בחירות בתקופה כזו עם תחלואה כזו גדולה זה באמת פיקוח נפש וצריך לדחות. זה נאמר על דעת עצמי ולא בשליחות של מישהו. אני מקווה שלא תהיה תחלואה גבוהה ביום הבחירות".



    0 תגובות