הגרש"מ עמאר: "להקים זעקה גדולה לפני ה' יתברך לעצירת המגיפה"

    ישראל רובין No Comments on הגרש"מ עמאר: "להקים זעקה גדולה לפני ה' יתברך לעצירת המגיפה"

    רבה של ירושלים, הגרש"מ עמאר בראיון ל'קול חי': "צריכים להתפלל ולהקים זעקה גדולה לפני ה' יתברך לעצירת המגיפה; יש לעשות השתדלות לשמור על כללי הזהירות ולהתחסן"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרן הראשל"צ לשעבר, רבה הראשי של ירושלים, הגאון הרב שלמה משה עמאר מפציר בציבור לשאת תפילה לעצירת המגיפה: "עת צרה היא ליעקב וממנה ייוושע. המגיפה הרעה הזו רבים חללים הפילה. צריכים להתפלל ולהקים זעקה גדולה לפני ה' יתברך".

    בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית אומר הגרש"מ עמאר: "כתוב 'וישמע אלוקים את נאקתם'. מדוע אמרו את נאקתם? נאקה זה דבר שיוצא מעומק הלב. אפילו מידת הדין מקבלת את התפילה של הלב הנשבר. הקב"ה מצפה מאיתנו שנתפלל. שלא יאמר אדם 'מי אני שאתפלל'. 'קרוב ה' לכל קוראיו, לכל אשר יקראוהו באמת' – לא כתוב קרוב ה' לרבנים ולצדיקים. יש רק תנאי אחד: 'לכל אשר יקראוהו באמת'. שפיו וליבו יהיו שווים ומתוך ידיעה ברורה שאין לנו למי לפנות ועל מי להישען אלא על אבינו שבשמים".

    "צריך לעשות השתדלות לשמור על כללי הזהירות וללכת להתחסן. גדולי הרבנים ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, הגר"ג אדלשטיין וחם שלום הכהן הורו להתחסן לאחר שקיימו התייעצויות עם הרופאים. חובה לשמוע לרופאים", חותם רבה של ירושלים.



    0 תגובות