3 עצורים: כך התנהלה הגניבה המתוחכמת מהסופר מרקט

    בנצי לייזרוביץ No Comments on 3 עצורים: כך התנהלה הגניבה המתוחכמת מהסופר מרקט

    3 חשודים נעצרו בפעילות בלשי משטרה בקריית מלאכי. על פי החשד השלושה התנהלו הצליחו לגנוב מוצרי מזון מרשתות מזון בצורה מתוחכמת, תוך שימוש בקבלה אחת למספר עגלות

    סופר מרקט. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שלישי) בפעילות בלשי משטרה בצהריים הביאה למעצרם של שלושה חשודים (32, 40 ו-46, קריית מלאכי) עם יציאתם מסופר בעיר ובו ביצעו גניבת מוצרי מזון מתוחכמת מהסופר מרקט.

    על פי החשד, בעת תחקורם על ידי הבלשים, השליך אחד מהם מפתחות רכב מתחת לניידת המשטרה ובדיקת המפתח העלתה כי מדובר ברכב שחנה במקום ושייך להם. השלושה הועברו לחקירה והבוקר הוארך מעצרם ביום נוסף. ערר שהוגש על ידי סנגורם של החשודים נדחה בהמשך היום על ידי בית המשפט והם נותרו מאחורי סורג ובריח.

    כך התנהלה הגניבה המתוחכמת: השלושה נהגו להגיע אל עסקים, סופרים, ולערוך לכאורה קניות במקום על ידי אחד מהחשודים שרכש מוצרים רבים שסכומם נמוך על מנת שהקבלה תכיל תרשומת מוצרים ארוכה אך בסכום כולל של כ-100 ש"ח לכל היותר. במקביל אליו, נהגו על פי החשד שותפיו למלא את עגלת קניותיהם לעייפה ובסכום מוערך של מאות ואלפי שקלים.

    בעת שהחשוד שילם בקופה עבור עגלת המוצרים שערכם נמוך, דאג אף לבקש העתק של הקבלה לצרכיו. בהמשך ותוך ניצול חוסר תשומת לב של הבודק ביציאה מהמקום, ולאחר שהעביר את הקבלה הנוספת לחבריו, יצאו החשודים עם העגלות כשקבלות המעידות על הקניה לכאורה בידם.

    ואם לא די בכך, בבדיקת הרכב שחנה במקום נתפסו שקיות בהן מוצרי מזון שנגנבו על פי החשד מסופר נוסף זמן קצר לפני כן.



    0 תגובות