מי מעכב את חוק הקנסות? הליכוד: "כחו"ל התנו את אישור הסגר במינוי"

    איתי גדסי No Comments on מי מעכב את חוק הקנסות? הליכוד: "כחו"ל התנו את אישור הסגר במינוי"

    לאחר דרישת יו"ר כחול לבן להאיץ בקידום חוק הגדלת הקנסות. בכחול לבן טוענים כי הליכוד מעכב את החקיקה, בליכוד מכחישים וטענים כי כחול לבן דרשו להתנות את אישור הסגר במינוי. בכחול לבן תקפו: "נתניהו נכנע למגזרים שלמים ומסרב לסגור מוסדות חינוך"

    סגר צילום: פלאש 90
    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הדרישה של יו"ר כחול לבן השר בני גנץ לקדם את חקיקת "חוק הגדלת הקנסות" תוקף גנץ את העיכוב שלטענתו הליכוד גורם לו. גנץ אמש בישיבת הממשלה דרש לקדם את החוק ולהגדיל את הקנסות על הפרת ההנחיות.

    בכחול לבן אומרים כי לאור טענת הליכוד כי אין דחיפות בכינוס המליאה לחוק האכיפה המוגברת שנוגע לסגירת מוסדות חינוך והתקהלויות שאינם עומדים בתקנות הסגר ובהעלאת מתווה הקנסות, פנה יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ איתן גינזבורג לכלל ראשי סיעות הבית בבקשה להצטרף לדרישה לכנס את מליאת הכנסת בדחיפות. זהו צורך חירום בשל התחלואה הקשה ויש לכנסה באופן מיידי.

    גורם בליכוד השיב לכחול לבן ואמר: "לצערנו כחול לבן עושים פוליטיקה מהמלחמה בקורונה. ראש הממשלה נתניהו אמר כבר אתמול שהוא תומך בקידום את חקיקת הקנסות בכנסת, ואכן מזכיר הממשלה ברוורמן פנה ליו"ר הכנסת בדרישה לכנס את המליאה לשם כך. כחול לבן הם אלה שהתנו את אישור הסגר בועדות בכנסת תמורת מינויו חילי טרופר לתפקיד שר המדע במקום יזהר שי".

    מכחול לבן נמסר בתגובה לליכוד: "שנתניהו יתן דין וחשבון לציבור למה הוא נכנע למגזרים שלמים ומסרב לסגור מוסדות חינוך ואולמות אירועים. כל עוד לא יאשר את האכיפה – שתוריד את התחלואה – נתניהו אשם בלעדי בכל החמרה במצב בריאות הציבור".



    0 תגובות