כתב אישום: הבריח לעזה רחפנים וסוללות למטרות טרור

    ישראל רובין No Comments on כתב אישום: הבריח לעזה רחפנים וסוללות למטרות טרור

    הפרקליטות הגישה כתב איום נגד ערבי ישראלי אשר הבריח לרצועת עזה רחפנים שמשמשים את ארגוני הטרור לצילום תנועות צה"ל בגבול, סוללות לרחפנים וציוד אחר שכניסתו לרצועה אסורה על פי חוק

    מעבר כרם שלום צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד ענאן אבו דהיר, בעל חברה למסחר מוצרי אלקטרוניקה משכם, אשר הבריח לרצועת עזה רחפנים שמשמשים את ארגוני הטרור לצילום תנועות צה"ל בגבול, סוללות לרחפנים וציוד אחר שכניסתו לרצועה אסורה על פי חוק.

    כתב האישום מייחס לנאשם שלושה אישומים בגין ביצוע עבירות של איסור פעולה ברכוש אסור, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות לפי חוק הפיקוח על יצוא בטחוני, ועוד.

    על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יואב קישון, הנאשם היה בזמנים הרלוונטיים לכתב האישום בעל חברה למסחר למוצרי אלקטרוניקה בשם "מילניום טכנולג'י" ועסק בין היתר במסחר ברחפנים, בסוללות רחפנים ובציוד למחשבים. הנאשם עסק במסחר גם עם רצועת עזה. בין השנים 2020-2017, קשר הנאשם קשר במספר הזדמנויות עם תושבי הרצועה, שסבר כי מדובר בפעילי חמא"ס, ובמסגרת הקשר, רכש רחפנים, סוללות לרחפנים וכוננים למחשבים, אשר הוברחו באמצעותו או באמצעות אחרים לרצועת עזה.

    מכתב האישום עולה, כי הנאשם מכר 3 רחפני PHANTOM בתמורה לכ-18,000 ש"ח, אשר הוברחו לעזה, כאשר הנאשם מודע לכך כי חמא"ס וארגוני טרור אחרים משתמשים ברחפנים לצורך צילום של תנועת צה"ל בגבול.

    בלפחות חמש הזדמנויות שונות, רכש הנאשם סוללות מחברות ישראליות, לאחר מכן הוציא את הסוללות מהקרטון בו היו ארוזות ושעליו צוין כי מדובר בסוללות לרחפנים והניח את הסוללות יחד עם סוללות אחרות המותרות להכנסה לרצועת עזה, כאשר הסוללות לא צוינו בחשבוניות שבהן פורטה הסחורה המותרת. הנאשם הכניס לרצועת עזה כ-45 סוללות שהן מוסתרות בתוך הסחורה המותרת. כמו כן, העביר הנאשם לרצועה כונני אחסון האסורים להעברה לעזה ללא היתר, כשהם מוסתרים בתוך ציוד תקשורת שהיה עליו היתר.

    בבדיקה שנערכה ביום 1.12.20 במעבר כרם שלום, נתגלו הכוננים המוסתרים בתוך ציוד התקשורת, והכוננים וציוד התקשורת הוחרמו.



    0 תגובות