- רדיו קול חי - -

אלי ברג בריאיון מצמרר: "תתעוררו, אל תחכו שהטיל ייפול אצלכם בבית"

צילום: פלאש 90

אלי ברג שרעייתו נאבקת כעת על חייה אחרי שעברה לידה בביה"ח 'בלינסון' לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה, התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" וסיפר על הרגעים הקשים שעוברים עליו כעת, "התחושות הם קשות, אני מרגיש אתה פסוק: "והיו חייך תלויים לך מנגד", החיים תלויים על בלימה".

אלי סיפר על הביקור הקשה היום בביה"ח, "הקב"ה מדבר איתי מוסר אז אני לא יכול לומר מוסר. אני חוזר עכשיו מביקור מביה"ח והמצב פשוט לא מלבב. אני מרגיש שהקב"ה מדבר איתי, אבל אם נופל אצלי טיל בבית אז אצל השכנים נופלים הרסיסים. אני מתחנן חוסו על נפשותיכם. כבר מעל שנה הקב"ה מדבר אתנו. אל תחכו שהקב"ה ידבר גם אתכם. שהרסיסים שנפלו אצליכם תעשו עם זה משהו" מתחנן אלי.

אלי ברג מתחנן בדמעות בריאיון שהציבור ילמד לקח מאירוע שפקד את משפחתו, "אני לא בא להטיף מוסר, פשוט לא רוצה שתדעו מה זה. שלא תקומו פתאום בבוקר ולא תדעו מה הולך לקרות עם החיים שלכם. אתמול היה שיפור מסוים שכבר לא קיים היום. פגשתי את רופא המחלקה והוא אמר לי: "תראה המדדים נעים בטווחים מסוימים שסביב זה זה מסתובב. ושאלתי אותי מה הוא חושב שיכול להיות? הוא ענה לי: "אם אשתך הייתה מגיעה יותר מוקדם היא הייתה חוסכת מאמץ".

אלי מוסיף ומפיק לקח מהקרה הפרטי שלו לטובת הציבור, "יש בעיה עם אנשים צעירים שיש להם בטרייה חזקה ולכן הם לא ממהרים לפנות לביה"ח והם מבזבזים זמן ייקרא אני פונה בצעקה אנשים בריאים לא צריכים לחשוש לפנות לביה"ח. יש עוד אישה כמו אשתי במחלקה".

אלי מספר כי "אדם מהמחלקה שהיה גבאי בי"כ, בן חמישים אמר לי: מכלום אני הגעתי לפה. זה פיקוח נפש אל תזלזלו בזה. תיקח מד סיטורציה, תבדוק. אבל לאנשים צעירים אל תזלזלו תנו לרופאים. אני מרגיש שהקב"ה מדבר אתנו. אם נשים לב בהתחלה לא נגיע למצב שזה יהיה קשה יותר. אינ לא יכול לתת מוסר אבל לב יודע מרת נפשו. ויפה שעה אחת קודם".

הציבור נקרא להעתיר בתפילות ובתחנונים עבור רחל נעמי בן אסתר חנה והרך הנולד בן רחל נעמי לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.