לאחר שהתמוטט באוהל המחאה: דגן מסרב לבקשת השרים לחזור לאכול

    איתי גדסי 2 Comment on לאחר שהתמוטט באוהל המחאה: דגן מסרב לבקשת השרים לחזור לאכול

    ראש מועצה אזורית שומרון התמוטט היום במאהל המחאה על אי הסדרת ההתיישבות הצעירה, ופונה לביה"ח הדסה לקבלת טיפול רפואי ועבר סדרת בדיקות. השרים אדלשטיין ורגב הפצירו בדגן לשוב ולאכול אך דגן סירב בתוקף עד הסדרת ההתיישבות

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המחאה על הסדרת ההתיישבות הצעירה, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן התמוטט היום (שלישי) באוהל המחאה של ההתיישבות הצעירה לאחר שביתת רעב של שבוע ימים ופונה משם ע"י צוותי הרפואה לבית החולים שערי צדק. שרי הממשלה התקשרו לראש המועצה וביקשו ממנו לחדול מהשביתה שמסכנת את בריאותו.

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הצטרף לשובתי הרעב במאהל ההתיישבות הצעירה לפני שבוע בדרישה להסדרת ההתיישבות הצעירה וחיבור מים וחשמל מסיבות הומניטריות ל 25,000 בני אדם ב 49 ישובים ביהודה ושומרון. היום התמוטט באוהל המחאה ופונה לבית החולים שערי צדק שם קיבל עירוי ועבר סדרת בדיקות אולם הוא מסרב לאכול.

    שרת התחבורה מירי רגב פנתה היום לראש המועצה האזורית שומרון וביקשה ממנו להפסיק את שביתת הרעב: "אני מתחננת לפניך, אני מבקשת ממך, קבל כל טיפול כמו שצריך, אני אסיים את ישיבת הממשלה ואני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה. זה כבר לא צחוק. זה כבר החיים שלך, המשפחה שלך והילדים שלך. יש עוד דרכים לטפל בדברים האלה".

    רגב הבהירה בשיחה ואמרה לדגן, "אתה תקבל כל מה שאתה צריך. אני דברתי עם רוה"מ. אנחנו עובדים על זה. הוא (רוה"מ) אמר לי על העניין הזה. יוסי אתה עושה טעות גדולה מאוד". ראש מועצת שומרון דגן הודה לה על הדאגה אולם סירב להפסיק את שביתת הרעב:

    דגן השיב לרגב, "אני אשמח לאכול איתך, עם ראש הממשלה ובני גנץ . אני לא יכול לאכול כשהתושבים שלי בלי חשמל ומים".

    מוקדם יותר היום, גם שר הבריאות ביקש מראש המועצה דגן  להפסיק את שביתת הרעב: "חבל, תתחיל לאט לאט לאכול, את המסר שלך העברת".

    ראש מועצת שומרון דגן השיב לו: "אני מאוד מעריך שהתקשרת זה מאוד מחמם את הלב, אני לא אוכל, שום דבר עד שהתושבים שלי לא יהיה להם אופק להתחבר לחשמל ומים. יש לי אלפי ילדים אצלי במועצה שלא מחוברים לחשמל שלא מחוברים למים, אין להם מרכיבי בטחון, לא יכול להיות שהילדים שלנו בשומרון יהיו בני ערובה של וויכוחים בין פוליטיקאים בממשלה, אני ממש מודה לך שהתקשרת".

    דגן ביקש מאדלשטיין לשוחח עם ראש הממשלה ועם שר הביטחון ולבקש מהם לאפשר אישור הסדרת הישובים היום בישיבת הממשלה. לדבריו: "הם אנשים טובים שניהם, אני מבקש את הילדים ביהודה ושומרון שיוציאו מחוץ לוויכוח. שניהם אנשים הגונים. מינימום של הגינות לתושבים שלי".

    ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי אמר היום: "שר הביטחון, תסתכל בעיניים לאלפי התושבים החיים בלי מים וחשמל ותגיד להם שאתה לא מוכן שהם יחיו בלי מים, חשמל וביוב בגלל שיקול פוליטי. הגיע רגע האמת ואנו סומכים על יושרתך והגינותך. אני מבקש שהאמת תגבור על הפוליטיקה הקטנה. תתאפסו, אלו החיים של כולנו, לא מהלך מדיני מסוכן אלא מהלך הומניטרי קריטי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שיגעון של קדושה… מה יש לומר…

      1. זה איש אמת אכפת לו..זה מנהיג.שיהיה בריא