יו"ר מגן לחולה: "כולנו אשמים; היה ניתן למנוע את המצב הנוכחי"

    אסתי פלד 1 Comment on יו"ר מגן לחולה: "כולנו אשמים; היה ניתן למנוע את המצב הנוכחי"

    יו"ר 'מגן לחולה', הרב בנימין פישר בראיון ל'קול חי': "כולנו אשמים, שפתחנו את בתי הכנסת ומוסדות החינוך; כל כך הרבה מהנפטרים לא היו צריכים למות. רבים מהם, לו היו מגיעים בזמן לבתי החולים – היו איתנו עכשיו"

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר 'מגן לחולה', הרב בנימין פישר אינו אופטימי בנוגע למצב התחלואה: "הרבה פעמים התפקיד של האדם זה להיות אופטימי, אבל לפעמים צריך להיות הגון והוגן ולומר את האמת: הבוקר הזה הוא עצוב וטראגי במיוחד. הנורא מכל שאת כל זה היה ניתן למנוע ולכן אתה ואני אשמים וכולנו אשמים. זה לא היה צריך לקרות".

    בדברים חריפים במיוחד, אומר הרב פישר בראיון לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "הנביא ישעיה אומר 'לֵךְ עַמִּי בֹּא בַחֲדָרֶיךָ וּסְגֹר דלתיך בַּעֲדֶךָ חֲבִי כִמְעַט רֶגַע עַד יעבור זָעַם'. במקום זאת רבים מאיתנו עשו הפוך, פתחו את מוסדות החינוך ואת בתי הכנסת, עשו חתונות המוניות".

    "אני לא יכול להיות אופטימי כשכל 5 דקות אני מקבל טלפון על עוד חולה שנאבק על חייו", ממשיך הרב פישר. "הייתה למשל איזו משפחה בירושלים שהתחננתי אליהם שילכו לבית החולים, אמרתי להם שהטיפול בבית במצב הספציפי הזה אינו מספיק".

    "כל הרבנים, הגדולים והפסוקים אומרים לכו להתחסן. כולל לנשים הרות ומניקות. עשר נשים חרדיות בהריון מאושפזות במצב קשה עד קריטי".

    "כל כך הרבה מהנפטרים לא היו צריכים למות. רבים מהם, לו היו מגיעים בזמן לבתי החולים – היו איתנו עכשיו"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הרב פישר היקר, אני מזמין אותך לשכונת ילדותך – כל בתי הכנסת פתוחים כרגיל! שלא לדבר על שתי בתי מדרשות שבאופן עקרוני אינם שומרים על שום הנחייה של משרד הבריאות מתוך קנאות מטופשת, כנראה! יש להניח שכך הוא בעוד מקומות. אחר כך מתבכיינים כשהתקשורת החילונית תוקפת, הלא הם צודקים בהחלט!!!!