ח"כ ארבל למייסד חוננו: "סוגיית זכויות אדם נרמסת ע"י ארגוני שמאל"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ ארבל למייסד חוננו: "סוגיית זכויות אדם נרמסת ע"י ארגוני שמאל"

    ח"כ משה ארבל נפגש עם מייסד ארגון חוננו בלשכתו בכנסת, ודנו על דרכי פעולה בסוגייה הקשה של מות הנער אהוביה סנדק ז"ל והטיוח המשטרתי לכאורה בפרשה

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהורי הנער אהוביה סנדק נפגשו עם שר הפנים אריה דרעי שהעביר את הטיפול בנושא לח"כ משה ארבל, היום (שני) נפגש מייסד ארגון חוננו עם ח"כ ארבל בלשכתו בכנסת בכדי לבחון את דרכי הפעולה בסוגיה הקשה והכאובה בה נהרג אהוביה ז״ל בנסיבות טראגיות.

    לדברי חה"כ ארבל: "סוגיית זכויות אדם לצערנו הרב נרמסת ומדולגת על ידי ארגוני השמאל כאשר מדובר בנערים מהימין. עליהם לזכור כי אדם הוא אדם בלי שום שייכות לדעותיו ואמונתו".

    ארבל הבהיר כי "הזכות להליך משפטי הוגן היא בליבת זכויות האדם והפוזיציה לצערי השתלטה על השיח ופגעה בפעילות הכל כך חשובה של ארגוני זכויות האדם ודווקא במקום הזה ארגון חוננו נכנס וניכר כי טיפולו המעמיק והמיטבי מביא לשמירה על זכויות הנחקרים ומניעת טיוח הליכי החקירה".

    בהמשך להנחיית יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים הרב אריה דרעי אמר ארבל, "נמשיך ללוות ולעקוב מקרוב אחר התהליך בכדי לוודא כי הזכות להליך משפטי הוגן תעמוד לכל אחד ואחד מהנערים".

    בפגישה בלשכת ח״כ ארבל השתתפו מייסד ארגון חוננו מר שמואל (זנגי) מידד, עו״ד נתנאל רום ועו״ד מנשה יאדו מהמחלקה המשפטית של הארגון.



    0 תגובות