שר הבריאות בב"ש: "יש שיפור במצב ההתחסנות בציבור החרדי"

    איתי גדסי No Comments on שר הבריאות בב"ש: "יש שיפור במצב ההתחסנות בציבור החרדי"

    שר הבריאות יולי אדלשטיין קרא לכולם לצאת ולהתחסן מגיל 45, במהלך ביקורו במרכז החיסונים של מאוחדת בבית שמש. אדלשטיין סיפר כי "שמענו אתמול את ראש ישיבת מיר שאמר: החיסונים הם טובה שהקב"ה נתן לנו, ומי שלא מנצל זאת הוא כפוי טובה"

    השר יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ביקר היום (שני) יחד עם ראש הממשלה ועם המתחסנים ברמת בית שמש, ואמר כי עודכן על עלייה השיעור המתחסנים בקרב הציבור החרדי,  "שמחתי ללמוד על שיפור ההתחסנות במגזר החרדי"

    שר הבריאות אמר בדבריו במרכז החיסונים: "שמחתי ללמוד כאן על שיפור הנתונים של ההתחסנות בחברה החרדית. שמעתי אישית מהרב קנייבסקי את הקריאה לכולם ללכת להתחסן, בדגש על המלמדים מסיבות ברורות".

    עוד הוסיף, "שמענו אתמול את ראש ישיבת מיר שאמר: החיסונים הם טובה שהקב"ה נתן לנו, ומי שלא מנצל זאת הוא כפוי טובה".

    שר הבריאות בישר כי "מעכשיו אפשר להתחסן מגיל 45. אנא, מי שבא להתחסן ויודע שאבא ואמא, סבא וסבתא שלו טרם התחסנו, תעזרו להם להגיע לקופות החלים שיקבלו חיסון".

    אדלשטיין סקר את ההצלחה הישראלית בחיסונים ואמר, "החיסונים לוקחים אותנו למקום טוב. במקביל טיפסנו בחולים הקשים, גם במחלקות הקורונה. נבוא מחר לממשלה ונבקש הארכה של הסגר. אין ברירה. מקווה שיאושר, כי כולנו מבינים את המצב. אי אפשר לחיות עם ממוצע של 8,160 מאומתים ליום ו 1,100 חולים קשים בבתי החולים".

     



    0 תגובות