ראה"מ בבית שמש: "יתכן ונצטרך תקופה נוספת וקצרה לסגר"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בבית שמש: "יתכן ונצטרך תקופה נוספת וקצרה לסגר"

    ראש הממשלה ביקר במרכז החיסונים של מאוחדת בבית שמש, וסיפר על הועידה הבינלאומית עם מנהיגי העולם במהלכה העלה הצעה כי "ישראל תוביל הקמת תאגיד בינלאומי למחקר וייצור של חיסונים לווירוסים ומגפות עתידיים". נתניהו קרא לציבור החרדי לצאת ולהתחסן

    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום (שני) סיור בעיר בית שמש במהלכו ביקר בקופת חולים מאוחדת בעיר. נתניהו סיפר בפתיחת דבריו כי רק היום, "קיימתי ועידה עם שבעה ראשי מדינות מובילות בעניין הקורונה. הן בירכו אותנו על מבצע החיסונים הענק שלנו. הם התפעלו לא רק מהבאת החיסונים אלא גם מהקופות ומהביקוש לחיסונים פה" אמר נתניהו.

    ראש הממשלה פרש את תוכניתו, "ביקשתי ביממה האחרונה לקדם שתי יוזמות: בוועידת המנהיגים הצעתי שישראל תוביל הקמת תאגיד בינלאומי למחקר וייצור של חיסונים לווירוסים ומגפות עתידיים. התלהבות נלהבת נרשמה מקיר לקיר".

    בנוסף, "אמש קיימתי דיון עם שרי הבריאות והתחבורה. הנחיתי לקדם מיידית בדיקות קורונה לכל מי שנכנס לישראל והידוק נוסף של הטיסות הנכנסות לישראל והיוצאות ממנה".

    ראש הממשלה פנה במיוחד לציבור החרדי שם אחוז המחוסנים נמוך מהכללי ואמר, "אני פונה לציבור החרדי: לכו להתחסן. החיסון מציל חיים. רק יחד נוכל להביס את הקורונה".

    מחר (שלישי) נקיים את ישיבת הממשלה בנושא הקורונה. ראש הממשלה הבהיר כי הזגר ייארך, "המוטציה משתוללת בעולם ומדינות מדברות על סגר עד אפריל, זה לא המצב אצלנו. אך יכול להיות שנידרש לתקופה קצרה מוגבלת נוספת, נחליט על כך מחר. אנחנו בדרך לניצחון גדול".



    0 תגובות