מוצרי דבי וולף במשלוח ישיר וחיוני עד הבית!

    עפר גדנקן No Comments on מוצרי דבי וולף במשלוח ישיר וחיוני עד הבית!

    ב'דבי וולף' מאמינים כי גם בבית, חשוב במיוחד לשמור על שגרת טיפוח ולכן- ממשיכים במבצעים מיוחדים עד לסיום הסגר • בשיחת טלפון אחת תהנו מהטבות ייחודיות ובלעדיות על מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח במחיר מיוחד שלא יחזור!

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נכון שכולם בבית ומכוני הקוסמטיקה הוצאו מחוץ לתחום לעת עתה, אבל דווקא כעת, במצב המתוח ובחוסר הוודאות הקיימים, חשוב יותר מתמיד לשמור על עור הפנים ולתחזק את שגרת הטיפוח, כי הרי אין כמו מראה רענן בכדי להשפיע על מצב הרוח וההרגשה החיונית. גם בתקופה זה, במכון דבי וולף ממשיכים להעניק את השירותים בכדי לאפשר לכל אחת לשמור על שגרת טיפוח מתוחזקת ונכונה ומציעים שירות משלוחים עד הבית של ליין מוצרי הטיפוח, התכשירים והאיפור.

    במספר הטלפון 0504425144 או במספר 1700500401 תוכלי לקבל ייעוץ אישי בהתאמה לעור הפנים שלך ולקבל את המוצרים במשלוח חינם עד הבית. ובנוסף, מכון 'דבי וולף' ממשיך במבצע המיוחד של 40% הנחה על מוצר הקוסמטיקה השני!

    ליין המוצרים של דבי וולף פותח בנוסחה ייחודית, בטכנולוגיה בלעדית הרשומה כפטנט רשום. המוצרים מעניקים מענה מדויק בהתאמה לסוג העור ולמטרת הטיפול. הנוסחה הייחודית, מחדשת את רקמת העור, מעודדת ייצור תקין של סיבי קולגן, מנטרלת רעלים, מגנה מפני השמש, מבהירה, מזינה, משקמת ומעלה את רמת הלחות בעור באופן ניכר.

    התכשירים כולם היפו אלרגניים, מכילים קוליגניים, מיוצרים מחומרי גלם טבעיים ומובחרים בלבד, בטוחים ויעילים קלינית, בטוחים לשימוש גם לעור רגיש במיוחד, מאושרים ע"י משרד הבריאות ועומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים במיוחד.

    התקשרי עוד היום לקבלת ייעוץ טלפוני במספר 0504425144 או למספר 1700500401 לקבלת תכשירי הטיפוח עד הבית ותהני מעור מטופח ומתוחזק בכל מצב!



    0 תגובות