"מראות מזעזעים": שני בתי כנסת בפ"ת נפרצו וחוללו

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on "מראות מזעזעים": שני בתי כנסת בפ"ת נפרצו וחוללו

    שני בתי כנסת בעיר פתח תקווה נפרצו הלילה וחוללו באופן מחריד | ראש המועצה הדתית: "כל הקווים האדומים נחצו. נחשפנו למראות מזעזעים" | ראש העיר פ"ת: "לא יכול לעבור לסדר היום"

    צילום: משה חיים ר
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גבאי ומתפללי בתי כנסת בפתח תקווה שהגיעו הבוקר לבית הכנסת, גילו לתדהמתם שבתי הכנסת חוללו באופן מחריד, באחד מבתי הכנסת נראו ספרי התורה שרועים על הרצפה ומהמקום נגנבו כלי כסף וכסף מזומן.

    ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג הזדעזע מהמקרים: "לצערי, נחשפנו הלילה למראות קשים לאחר שנפרצו שני בתי כנסת בעיר, אהבת דניאל וחן הצפון. הפורצים לא הגיעו לסיפוק מלקיחת הממון אלא גם ביזו ספרי תורה. מעשה כזה לא יכול לעבור לסדר היום, ועל כן גורמי הביטחון בעיריית פתח תקוה יחד עם המשטרה, יעשו כל שניתן כדי להביא את הפורצים הנאלחים לדין".

    ראש המועצה הדתית פ"ת, ראובן יוסופוב: "כל הקווים האדומים נחצו. הלילה נפרצו 2 בתי כנסת בעיר, נחשפנו למראות מזעזעים, כואב שזה קורה כאן בארץ ישראל. כולי תקווה שגורמי האכיפה ישימו ידם על מחללי בתי הכנסת. ראש העיר רמי גרינברג והמועצה הדתית בראשותי,  תדאג כבר היום לסייע ככל שניתן בשיקום וסיוע לקהילות ולגבאים ככל שניתן".

    הארגון העולמי של בתי הכנסת: "הארגון העולמי של בתי הכנסת מביע זעזוע עמוק על החילול והביזוי שנעשה הלילה בשני בתי כנסת בפתח תקווה. בימים בהם בתי הכנסת סגורים ומסוגרים עקב המגיפה האיומה – החליט מאן דהו לחלל את הקודש במקום בו מתכנסים ישראל לשפוך שיחם לפני בורא עולם. בימים בהם אנו כמהים ומייחלים כבר לרגע בו נוכל לחזור ולשוב אל בתי הכנסת – דווקא במדינת היהודים חוללו ספרי התורה במקום הקדוש והמיוחד עבור כל יהודי ויהודי. אנו קוראים למשטרת ישראל להתייחס לאירוע זה בחומרה ולפעול באופן מיידי לאיתור הפורץ על מנת להעביר מסר ברור כי על פגיעה מסוג לא ניתן לעבור לסדר היום והדין ימוצה באופן מלא עם הפוגעים".

    מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירה בגין חשד להתפרצות לשני בתי כנסת, הלילה, סמוך לצומת סגולה בפ"ת. מהמקום נגנבו כלי כסף וכסף מזומן מהקופות במקום".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מתפללים יקרים, לבדוק דחוף דחוף דחוף !! את המזוזות בכניסה, כנראה פגומות. לבדוק מי האחרון שנכנס במצלמות שהגויים פיתחו, לבדוק מי הרכבים שנסעו קרוב לבית הכנסת, לשים שומר שיישן שם 24/7 , ולהקפיד לא להפקיר את בריאות וביטחון הציבור, ולגנבים לא תהיה כפרה לעולמי עד!.

    2. 1

      אים היו עושים ככה במסגד זה היה עכשיו בערוץ 2