פרופ' ארנון אפק: "רבה מאוד צעירים מגיעים לבתי החולים במצב קשה"

    אסתי פלד No Comments on פרופ' ארנון אפק: "רבה מאוד צעירים מגיעים לבתי החולים במצב קשה"

    משנה למנכ"ל ביה"ח 'תל השומר' בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על המצב בבתי החולים והעומס הרב במחלקות הקורונה ומה קורה עם הסדרת המתנדבים במחלקות?

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' ארנון אפק המשנה למנכ"ל ביה"ח תל השומר התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן מבהיר כי "מצב בתי החולים לא טוב בכלל. הרבה מאוד צעירים מגיעים לבתי החולים במצב קשה, אני פונה למאזינים, חוסו על חייכם, שמרו על הבריאות".

    על העומס בבתי החולים אומר אפק, "מנכ"ל משרד הבריאות השתמש במילה של מצב חירום, אני משתדל לא להפחית ולא להפחיד, אבל בפירוש צריך שני דברים, לעשות הכל לתת מענה לעם ישראל, ויחד עם זאת צריך תוספת לבתי החולים. ביקשנו מעל 300 מיטות אשפוז ולא קיבלנו".

    על היוזמה להכנסת מתנדבים למחלקות הקורונה, "צריך להגדיל את כוח האדם והסיעוד של מערכת הבריאות, ואנחנו שמחים לקלוט אנשים מהחברה החרדית שיש להם את המקצוע הזה. יחגד עם זאת יש לנו הרבה מתנדבים ואנחנו שומרים עליהם, גם משפחות של אנשים שלא נדבקו ורוצים להיות ליד יקיריהם אנחנו נותנים".

    יש לנו קו בתל השומר שאנחנו נותנים להיות בקשר עם המשפחות, "בגל הראשון שהיינו בלחץ ופחד אנשים נפטרו מבלי שאף איד היה לידם וזה לא בסדר, כרגע שינינו הכל, עכשיו אנחנו נותנים להכניס משפחה ומתנדבים, להגיש אוכל ולדבר איתו. זה חלק מהרפואה".

     

     



    0 תגובות