אחיה של היולדת החרדית בריאיון: "בטיפול בבית חייבים פיקוח רפואי"

    אסתי פלד No Comments on אחיה של היולדת החרדית בריאיון: "בטיפול בבית חייבים פיקוח רפואי"

    לאחר קריאתו הנרגשת של האב לקבל קבלות עבור אישתו ובנו הרך לרופ"ש, אחיה של האמא צבי ווידן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על הטיפול הרפואי בבית, ומבהיר לא היו לה שום מחלות רקע | הציבור נקרא להתפלל עבור רחל נעמי בן אסתר חנה והרך הנולד

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחיה של רחל נעמי בן אסתר חנה, היולדת החרדית שנמצאת במצב קשה לאחר שנדבקה הנגיף הקורונה, בשיש האחרון עברה רחל ניתוח קיסרי ומאז היא עדיין נמצאת בסכנת חיים. אחיה של רחל, צבי ווידן התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על התהליך שעברה האם עד לבית החולים.

    צבי סיפר כי "ההידרדרות החלה בבית החולים, לא הייתי רוצה לחשוב אם זה היה קורה בבית. טיפול אפשר לעשות בבית אבל צריך להיות עם יד על הדופק עם פיקוח רפואי, כי שצריך להיות בבית החולים זה קריטי להיות בבית החולים".

    אין לה שום מחלות רקע אומר אחיה של היולדת ומבהיר "אחותי אישה בריאה, והיא אחת הקנאיות אפי' אקמול היא לא לקחת, רק בקורונה היא הסכימה לקחת אקמול".

    בסיום הריאיון סיפר כי גיסו הינו "אברך מישיבת מיר, הם משפחה צעירה, הדבר היחיד אצלה זה היריון. שכל אחד ייקח את זה בחשבון".

    צילום: פלאש 90

    פניית האב לציבור הרחב מבית החולים:

    בעקבות זעקת האב נפתח קו מיוחד לקבלות וקראית תהילים ולימוד לרפואה: בידנו הדבר לזעוק ולהתפלל ולפתוח שערי שמים לרפואת האשה רחל נעמי בת אסתר חנה והרך הנולד בן רחל נעמי. חייגו לקו התפילות עכשיו והצטרפו יחד.
    • חלוקת פרקי תהילים
    • קבלת שעות לימוד רצופות
    • חלוקת דפי גמרא

    להצטרפות חייגו:
    03-5138128



    0 תגובות