בנט נגד נתניהו: "במקום להצטלם ליד המטוס, וודא שכל נוסע נבדק"

    איתי גדסי No Comments on בנט נגד נתניהו: "במקום להצטלם ליד המטוס, וודא שכל נוסע נבדק"

    יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט תוקף את מחדל הבדיקות בנתב"ג, "בזמן שממשלת נתניהו הטילה סגרים והחמרות על אזרחי המדינה, היא הותירה פרצה ענקית של תחלואה דרך נתב"ג"

    נפתלי בנט במליאה צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה שמוביל קמפיין בחירות על רקע הטיפול בנגיף הקורונה, פותח היום (ראשון) בביקורת חריפה על מחדל נתב"ג ותוקף את ראה"מ והשרה רגב: "במקום להצטלם כל יומיים ליד מטוס למטרות יח"צ, נתניהו ורגב היו צריכים לוודא שכל נוסע שנכנס לישראל ייבדק".

    לדבריו, "המחדל הגדול בנתב"ג של נתניהו ורגב מגלם את כל החובבנות וחוסר האיכפתיות של הממשלה הגרועה הזו. במקום להצטלם כל יומיים ליד מטוס למטרות יח"צנות, הם היו צריכים, כפי שדרשתי לפני 10 חודשים, שכל נוסע שנכנס לישראל – ייבדק, 72 שעות לפני ועם הנחיתה, וכך לא היינו מכניסים את המוטציה הבריטית, המוטציה הדרום-אפריקאית ועוד רבבות חולים".

    בנט הוסיף כי "750,000 איש נכנסו לישראל בתקופת המגפה, בלי בדיקות. בזמן שממשלת נתניהו הטילה סגרים והחמרות על אזרחי המדינה, היא הותירה פרצה ענקית של תחלואה דרך נתב"ג. היח"צנות סביב החיסונים לא פותרת את המחדל הגדול שקדם לחיסונים".

    בסיום דבריו אמר, "מנהיגות נבחנת במשברים. המנהיגות הנוכחית היא מנהיגות כושלת שעלתה לנו בדמים. חייבים מנהיגות חדשה לישראל".



    0 תגובות