- רדיו קול חי - -

בן גביר פותח את הקמפיין: "יהדות. אמת. דרך"

עו"ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית  פתח הבוקר (ראשון) את הקמפיין לבחירות 2021, במקביל לקריאתו לאחדות בציונות הדתית. אמש קרא בן גביר לאיחוד המחנה מימין לנתניהו וטען כי חיבור בין האיחוד הלאומי, עוצמה יהודית, הבית היהודי, נעם ואלי ישי עשוי להניב בין שישה לשבעה מנדטים.

לדברי בן גביר "בכל השנתיים האחרונות פעלנו בעוצמה יהודית למען חיבור ואיחוד, אולם לצערי ברוב המקרים נידחנו. גם היום אנחנו שמים הכל מאחורה וקוראים לכולם לבוא ולהיות שותפים, מציע שכולם יניחו את האגו בצד ויפעלו לטובת העם והארץ וכך נצליח ליצור ניצחון בבחירות".

יחד עם זאת ציין בן גביר כי לצערו ההיתכנות לחיבור עם סמוטריץ נמוכה מאוד, וזאת כפי שהגדיר: "לאור רצונו של בצלאל לשוב אל נפתלי בנט והיות ובצלאל דפק על השולחן כי לאותת לבנט, והמאבקים ביניהם היו במסגרת כיפופי ידיים ובסופו של דבר אחד מהם ימצמץ".

לדברי בן גביר: "רצונו של בצלאל כבודו, אנחנו נמשיך לפעול לחיבור גם בלעדיו, ולטעמנו יש הזדמנות להציל היום את עם ישראל ולהקים גוש של שישים ואחת". הבוקר עלה הקמפיין של עוצמה יהודית עם תמונת בן גביר תחת הכותרת, "בן גביר יהדות. אמת. דרך".

ברחבי הארץ עלו יותר ממאתיים שלטי חוצות כאלה, ומדובר בפתיחת הקמפיין של עוצמה יהודית. במפלגה אומרים כי בכל מקרה יהיה לבוחר פתק של עוצמה יהודית בבחירות הקרובות. "לא נוכל להשאיר את קהל תומכנו הרחב ללא אלטרנטיבה, אנו מקווים שיהיה חיבור והליכה ביחד של המפלגות מימין לליכוד, כדי שעם ישראל ינצח".