בן גביר: "קורא לכולם לחבור אלינו; אפשר להגיע ל-7 מנדטים"

    ישראל רובין 2 Comment on בן גביר: "קורא לכולם לחבור אלינו; אפשר להגיע ל-7 מנדטים"

    יו"ר עוצמה יהודית עו"ד בן גביר בראיון לקול חי: "נתמודד גם הפעם ונקווה שיהיו חיבורים. עם חיבורים נוכל להגיע ל-6-7 מנדטים ולהשיג רוב של 61 לגוש הימין"

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר מודיע כי ינסה את מזלו גם בבחירות הנוכחיות: "עוצמה יהודית תגיש את רשימתה ותתמודד בבחירות ונקווה שיהיה חיבורים. אתמול קראתי גם לבית היהודי, גם לאיחוד הלאומי, לנועם ולאלי ישי – לבוא ולעשות מעשה ולחבור יחד כולם כדי להציל את ארץ ישראל ואת גוש הימין".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר מצר בן גביר על חוסר נכונותו של יו"ר רשימת הציונות הדתית לחבור אליו: "לצערי אין דיבורים עם סמוטריץ. ההיתכנות לריצה איתו לא על הפרק. זה נכון שהוא רואה את הסקרים אך הוא מטעמים שלו לא מכוון לשם כרגע ואנחנו ממשיכים".

    בן גביר שולל את הטענה שמפלגתו עומדת בזכות מצביעים חרדים לאומיים ודתיים לאומיים בלבד: "במועד ב' מתוך ה-80 אלף קולות שקיבלנו היו לפחות 40 אלף קולות של אנשים מסורתיים. עמך ישראל".

    שיחות עם ראש הממשלה? "לא אתחיל לפרט עם מי אני משוחח ועם מי לא". כשקאהן התעקש, ענה בן גביר בחיוך "כשהייתי ילד ועצרו אותי, גם כששאלו אותי כמה פעמים זה לא עזר להם". לאחר מכן ענה בן גביר כי לא שוחח עם נתניהו בשבועות האחרונים.

    עם זאת, טען בן גביר כי הלך הרוח במפלגת השלטון הוא בעד חיבור שכזה: "ברור לכולם בליכוד שחייבת להיות חבירה כזו. הם סבורים שזה מוביל אותנו ל-61 לגוש הימין. אין אופציה להגיע לזה בלי חבירה כזו. בכל מערכות הבחירות האחרונות עשיתי הכל כדי להגיע לחיבורים והיו לי אכזבות. אני שם את האכזבות בצד ומנסה להמשיך לעשות את החיבור. קורא לכולם כאן מעל גלי האתר לבוא ולהתחבר. לדעתי זה יוביל אותנו ל-6-7 מנדטים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      פשוט צדיק!!! בן גביר יאחד את הימין!

    2. 1

      תותח בן גביר!
      בלעדיך מי הולך לבחור בכלל..