הקמחים שמתפיחים לך הצלחות

    עפר גדנקן No Comments on הקמחים שמתפיחים לך הצלחות

    סוגת מגישה: כשחברת מזון מובחרת, טחנת קמח מובילה ושף צמרת יצירתי נפגשים, משהו טוב נאפה בתנור. עשרות סוגי הקמחים ותערובות האפייה של סוגת מאפשרים לך התאמה מדויקת למאפה ותוצאות של מקצוענים. זה לא מהקונדיטוריה, זה מאמא!

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאפים. רק לגלגל את המילה הזאת על הלשון – וכבר חמימות מתפשטת בגוף, ניחוח של תנור מהביל עולה באף, וכמעט מתחשק להושיט יד ולקחת. חלה רכה, לחם כפרי, פיצה שופעת תוספות, עוגה נימוחה או עוגיות פריכות. בעצם למה לבחור, תארזו לנו מהכל.

    מאפים. בין אם את בשלנית מתחילה או בלבוסטע דגולה, תמיד רצוי ללחוש כמה תפילות לפני שמכינים אותם. יש בהם  קסם שכל אמא רוצה לפצח, כדי שיהיו הכי מושלמים שאפשר. איך לעשות אותם יותר טעימים, ריחניים, תפוחים? איך במאפייה הם יוצאים כאלה יפים? מה הסוד?

    קבלי המלצה חמה מאחד שיודע. ארז קומרובסקי, מהאופים המוכרים בארץ, מקים מאפיות ומסעדות, מחבר ספרי בישול רבי-מכר ושופט בתחרויות קולינריות. מילה של השף: הכל מתחיל בקמח. קמח איכותי, בטחינה משובחת, שמותאם בול לסוג המאפה, יניב לך הצלחות ומחמאות מפה לפה.

    21 הקמחים ותערובות האפייה של סוגת הם פרי שיתוף פעולה בין המאסטרים בתחום: חברת המזון סוגת שאין מטבח ישראלי בלעדיה, השף הבכיר ארז קומרובסקי, ורשת טחנות הקמח המובילה 'שטיבל'. כל קמח ששלושתם רקחו יחד פותח במשך שנה וחצי ממיטב זני הדגנים, מוין ונטחן בטכנולוגיות החדישות בעולם ומכיל הרכב בדוק וממוקד מטרה: ליצור מאפים מנצחים. דוגמאות?

    • קמחים ייעודיים ללחם, לחלה, ולפוקצ'ה: 4 סוגי קמח עם ייעוד. ללחם – מחיטה בעלת אחוז גלוטן גבוה לשיפור האלסטיות והתפיחה, לחלה – מחיטה עתירת חלבון לקליעה נוחה ולהשחמה נאה, לפיצה – מחלק מיוחד בגרעין החיטה המקנה רידוד נוח, ולפוקצ'ה – מחיטה פלוס שעורה מובחרת.
    • קמח רב-תכליתי לבן: קמח קלאסי מחלקו הפנימי של גרעין החיטה, מעולה למגוון שימושים ונוח לעיבוד.
    • קמח תופח: קמח לבן בהיר עם תוספת מדויקת של אבקת אפייה, להשגת מאפים תפוחים ואחידים.
    • קמח חיטה מלא, קמח שיפון מלא וקמח כוסמין מלא: קמחים לתזונה בריאה שנטחנו מגרעין הדגן השלם, המכיל סובין ונבט ועשיר בוויטמינים, במינרלים ובחלבון.
    • קמח קסם: השמרים כבר בפנים! הנוסחה הייחודית משיגה תפיחה מהירה ואחידה בכל מזג אוויר, הכנה קלה ללא צורך בניפוי ותוצאה מקצועית.
    • תערובת קסם לחלה: מהפכה שמתחילה בחלה. תערובת מנופה, עם שמרים במינון מוקפד, לחלות וללחמניות. לך נשאר להוסיף מים ולקבל מרקם נהדר וטעם נדיר.
    • קמח שמרים פיצה: רק תוסיפי מים ויש לך בצק פריך כמו בפיצרייה שמספיק ל-6 פיצות. לא צריך לנפות, ההתפחה קצרה והטעם – איטליה.
    • קמחים ייעודיים נוספים ללא צורך בניפוי: ממהרת? לבחירתך 6 קמחים אווריריים, מנופים וארוזים היטב: קמח חיטה לבן, קמח חיטה מלא, קמח חיטה 80%, קמח תופח, קמח לחלה וקמח כוסמין מלא.

    הקמחים של סוגת, בכשרות בד"ץ העדה החרדית, זמינים בחנויות וברשתות הנבחרות. מהיום, במקום לתהות אם יתפח ואם ייצא מוצלח, את פשוט מחליטה מה לאפות, בוחרת את קמח 'סוגת' המתאים ונהנית עם המשפחה ממוצרים – ומתוצרים – של מאפייה ביתית. יאמי!



    0 תגובות