במשרד הבריאות ידרשו: להאריך את הסגר בשבוע

    צבי טסלר No Comments on במשרד הבריאות ידרשו: להאריך את הסגר בשבוע

    על רקע נתוני התחלואה הגבוהים, מתכוונים במשרד הבריאות לדרוש את הארכת הסגר בשבוע נוסף | הפרויקטור פרופ' אש: "מעריך שלא תהיה ברירה"

    האם המראות הללו יחזרו בקרוב? | סגר צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשרד הבריאות מתכוונים לדרוש את הארכת הסגר בשבוע נוסף ולא לסיימו ביום חמישי, נוכח נתוני התחלואה.  ראש הממשלה נתניהו צפוי לתמוך בהצעה. ההחלטה בנושא צפויה להתקבל ביום רביעי.

    בשבוע האחרון נרשם שיא במספר המתים בישראל שעמד על – 272. במרכז הרפואי הרפואי הדסה בירושלים מדווחים הבוקר על מספר שיא של חולי קורונה המאושפזים בבית החולים – 143 .

    בתוך כך, היום יתרחב מבצע החיסונים ויתאפשר גם לבני 45 ומעלה לבוא ולהתחסן. עד כה חוסנו נגד נגיף הקורונה למעלה מ-2 מיליון אזרחים.

    פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש, התייחס היום לאפשרות הארכת הסגר והעריך כי לא יהיה מנוס מכך: "מעריך שלא תהיה ברירה אלא להאריכו בשבוע נוסף, נצטרך לראות את הנתונים בימים הקרובים, השבוע – שבוע מפתח, בשבוע האחרון יש התייצבות מסוימת על נתוני התחלואה – מחכים שנראה ירידה כתוצאה מהשפעת החיסונים והסגר". את הדברים אמר לכאן רשת ב'.

    ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס הביעה התנגדות להארכת הסגר בשבועיים: "לא נראה לי הגיוני להציע להאריך את הסגר בשבועיים. נעשה את המינימום הנדרש ונראה אם השבוע יספיק". את הדברים אמרה פרייס לגל"צ.



    0 תגובות