השבוע הקשה ביותר מאז פרוץ המגיפה: 272 נפטרים בשבוע האחרון

    צבי טסלר No Comments on השבוע הקשה ביותר מאז פרוץ המגיפה: 272 נפטרים בשבוע האחרון

    השבוע האחרון מתברר כשבוע הקשה ביותר מאז פרוץ מגיפת הקורונה בישראל: רק בשבעו האחרון אותרו 55,226 נדבקים מאומתים חדשים. 1,112 חולים קשים בשבוע האחרון. אמא בשנות ה-40 לחייה, ללא מחלות רקע מאלעד נפטרה מקורונה

    מחלקת קורונה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד ישראל בציפייה להורדה דרמטית של החולים הקשים בהתאם למהירות התחסנות האוכלוסייה, השבוע האחרון התברר כשבוע הקשה ביותר מאז פרצה מגיפת הקורונה בישראל.  השבוע האחרון היה עם הכי הרבה נפטרים ממגיפת הקורונה – 272 בני אדם נפטרו מהנגיף.

    בנוסף, השבוע האחרון היה עם הכי הרבה חולים מאומתים – 55,226 בני אדם התווספו לחולי הקורונה. כמו כן, השבוע האחרון היה עם הכי הרבה חולים קשים חדשים עם מספר שיא של 1,112 חולים.

    מספר המאושפזים במצב קשה הגיע אתמול לשיא ועמד על 1192 חולים קשים. שיעור החיוביים מוסיף לעלות והגיע אתמול ל-8.6%. מספר הנפטרים עולה כל העת ועומד על 3,943 נפטרים במצטבר מאז פרוץ המגפה.

     

    במהלך בשבת נפטרו רבים גם מקרב הציבור החרדי: בתל השומר הלך לעולמו הגאון רבי יעקב בנדיקט זצ"ל, בגיל 83. כיהן כר"מ בישיבת באר יעקב ועוד. ההלויה מביתו רחוב עמוס בבני ברק בשעה 22.00. לפני שבוע נפטר אחיו, רבי אברהם זצ"ל.

    הגאון רבי יצחק מרקוביץ זצ"ל התגורר בשכונת מטרסדורף בירושלים. חלה בנגיף הקורונה והוא בשנת ה-69 לחייו. שימש כראש כולל בעיר מודיעין עילית.

    בבני ברק נפטרה מהקורונה הרבנית חסידה כהן ע"ה אשת רבי זאב כהן חבר הנהלת ישיבת פוניבז'. אושפזה לפני יומיים לאחר שאובחנה בקורונה.

    בשבת נפטרה מהקורונה אמא בשנות ה- 40 לחייה מאלעד, ללא מחלות רקע.

    במהלך השבת, נפטר גבר בן 47 שאושפז במחלקת קורונה ונזקק לסיוע נשימתי, במהלך הלילה התנתקה מכונת ההנשמה ללא שהרגישו בכך הצוות הרפואי והאדם נפטר. מבית החולים איכלוב נמסר: מדובר במחלקה מצטיינת שמטפלת בחולי קורונה במצב קריטי. הנהלת בית החולים מגבה את עבודת הצוות המסור שעובדים ימים ולילות למען טיפול בחולי הקורונה הקשים ביותר.

    בתחקיר ראשוני שקיימה במהלך השבת הנהלת בית החולים עלה שצינור ההנשמה נתלש ממקומו אולם נוכח ריבוי התראות בו זמניות בטיפול הנמרץ הצוות שהיה עסוק במענה להתראות חירום בחולים אחרים הצליח להתפנות ולזהות זאת רק לאחר מספר דקות.

    אנו חווים עומס כבד שמאתגר את הצוות. נוכח העומס הכבד והעלייה בתחלואה, הנהלת בית החולים החליטה על הפחתת מיטות וצמצום מידתי של הפעילות לטובת תגבור נוסף של צוותים למען טיפול בחולי הקורונה.



    0 תגובות