- רדיו קול חי - -

ש"ס יוצאת בקמפיין ראשון: "ישראל בטח ב- ה" | צפו

צילום: פלאש 90

ש"ס מסתערת על בחירות 2021 עם קמפיין ראשון לציבור הרחב שכל כולו אמונה על רקע המשבר הקשה שפוקד את מדינת ישראל במגיפת הקורונה, במרכז הקמפיין עומד המסר החיובי – "אין לנו על מי להישען, ישראל בחר ב-ה'".

יו"ר תנועת ש"ס השר אריה דרעי אמר עם יציאת הקמפיין: "מטרת הקמפיין לחזק את הרוח והאמונה בתקופה של סגר ותחלואה גבוהה. אנו נשענים על בורא עולם ומתפללים שנצא מהמשבר בדרך הטובה ביותר".

בש"ס מסבירים על הקמפיין ואומרים הפוליטיקה הישראלית מבולבלת ולא יציבה במשך שנתיים בגלל פילוגים ומלחמות פנימיות. כשכל המפלגות רבות האחת עם השניה, פוסלים מועמדים ומנסים לתפוס קצוות, בתנועת ש"ס החליטו לצאת לקמפיין חיובי עם מסר ברור וחד משמעי: "אין לנו על מי להישען, ישראל בטח ב- ה', ישראל בחר ב- ה'". לא נכנסים לפוליטיקה קטנה ומאוסה, בוטחים בריבונו של עולם. הקמפיין יעלה בשלטי חוצות ברחבי הארץ והדיגיטל.

בהמשך מערכת הבחירות ש״ס תציג מסרים פוליטיים ובמרכזם התמיכה החד משמעית בראש הממשלה בנימין נתניהו כפי שהציגה בכל מערכות הבחירות האחרונות.

יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי שיפתח מחר (ראשון) את ישיבת הפעילים הראשונה בזום, התייחס למשבר הקשה ואמר: "בשנה האחרונה אנו עוברים משבר עולמי שלא חלמנו שיגיע לממדים עצומים כאלו. הקריסה הכלכלית של עסקים ומשפחות יחד עם נגיף שלא מבדיל בין אף אחד. נשאר לנו רק להתפלל לבורא עולם שישמור על עם ישראל".