למרות הניסיונות לסיכול: ראה"מ יפגש עם ראשי ראשויות ערביות במעונו

    איתי גדסי 3 Comment on למרות הניסיונות לסיכול: ראה"מ יפגש עם ראשי ראשויות ערביות במעונו

    לאחר פניה של ראשי ראשויות ערביות, ראה"מ זימן אליו לפגשה במעונו עשרות ראשי ראשויות ערביות בכדי לדון במיגור הפשע בחברה הערבית

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין עשרות ראשי ראשויות ערביות אליו למעונו בירושלים, בכדי לדון על תוכנית מיגור הפשע בחברה הערבית. ההזמנה הגיעה לאחר פניה דחופה של ראשי רשויות ערביות שביקשו מראש הממשלה ליטול חלק בתוכנית שהציג לטיפול בפשיעה.

    בתגובה, גורמים במגזר הערבי מנסים למנוע ולסכל את המהלך, מוחמד דראושה, יו"ר המפלגה הערבית החדשה "מען (יחד) לעידן חדש", שלראשונה במדינה מצהירה שתהיה בקואליציה הממשלתית קורא לראשי הרשויות הערביות בישראל לא להיפגש ביום ראשון עם ראש הממשלה נתניהו, כדי לא לקחת חלק במסע הבחירות שלו ולא לתת יד לשימוש הציני שהוא עושה בראשי הרשויות הערביות כדי להשיג קולות מהחברה הערבית, תוך שהוא מפזר הבטחות שאין לו שום כוונה לקיים.

    מהליכוד נמסר: הפגישה נקבעה לאחר שועד ראשי הרשויות הערביות יחד עם מרכז השלטון המקומי פנו לרה"מ וביקשו פגישה דחופה כדי ליטול חלק בתכנית שרה״מ מגבש ויציג בקרוב למאבק בפשיעה והאלימות הגואה בחברה הערבית.

    גורמים רדיקליים מנסים כעת להפעיל לחץ על ראשי הרשויות שלא להשתתף. חלק מאותם גורמים רדיקליים התנגדו להקמת תחנות משטרה בערים ערביות ולא עשו דבר מול משפחות הפשע בחברה הערבית.

    מסע הלחץ של הגורמים הרדיקליים לא יעבוד. הפגישה תתקיים כמתוכנן וראש הממשלה יעשה כל שביכולתו בכדי לדאוג לחוק וסדר בחברה הערבית כמו בכל חלקי הארץ. כל אזרח ואזרחית בישראל זכאים להרגיש בטוחים ומוגנים בקהילה בה הם חיים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אין אמון בנתניהו! הוא נוכל ושקרן! ערביי ישראל מגיע לכם לחיות בכבוד במדינת ישראל כאזרחים שווים לכל דבר! אם אתם לא בוחרים ברשימה המשותפת, אז תבחרו בכל מפלגה אחרת שתעשה לכם טוב, אבל בשום אופן אל תצביעו ל"ליכוד של נתניהו"!!! נתניהו מזלזל ובז לכם, נתניהו השמיץ וליכלך על כל האוכלוסיה הערבית בישראל, אין אמון בנתניהו. אל תאמינו לו ולשקרים ולהתחנפנות שלו, הכל זה רק מילים ללא כיסוי, אחרי הבחירות הוא יתקע לכם סכין בגב! נתניהו אפילו לא מקיים את ההבטחות לאנשים מהמפלגה שלו, והסיכוי הוא אפסי שהוא יקיים הבטחות לערבים! אל תשכחו איך נתניהו הסית נגד הערבים, הוא תככן ומסוכן. אם אתם רוצים שיפור במעמד של הקהילה הערבית בישראל תצביעו לכל מפלגה אחרת, אבל בשום אופן לא להצביע לליכוד של נתניהו. הליכוד של נתניהו זה מילכוד. תראו לנתניהו שאתם לא טיפשים! הערבים תמיד יודעים לנקום, זאת הנקמה האמיתית שלכם – לסלק את נתניהו המסית מהשלטון, וירווח לכם, ויהיה לכם יותר טוב!

      1. בקיצור, שמאלני בוגד מי שכתב את הדברים המגעילים האלו