- רדיו קול חי - -

למרות הניסיונות לסיכול: ראה"מ יפגש עם ראשי ראשויות ערביות במעונו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין עשרות ראשי ראשויות ערביות אליו למעונו בירושלים, בכדי לדון על תוכנית מיגור הפשע בחברה הערבית. ההזמנה הגיעה לאחר פניה דחופה של ראשי רשויות ערביות שביקשו מראש הממשלה ליטול חלק בתוכנית שהציג לטיפול בפשיעה.

בתגובה, גורמים במגזר הערבי מנסים למנוע ולסכל את המהלך, מוחמד דראושה, יו"ר המפלגה הערבית החדשה "מען (יחד) לעידן חדש", שלראשונה במדינה מצהירה שתהיה בקואליציה הממשלתית קורא לראשי הרשויות הערביות בישראל לא להיפגש ביום ראשון עם ראש הממשלה נתניהו, כדי לא לקחת חלק במסע הבחירות שלו ולא לתת יד לשימוש הציני שהוא עושה בראשי הרשויות הערביות כדי להשיג קולות מהחברה הערבית, תוך שהוא מפזר הבטחות שאין לו שום כוונה לקיים.

מהליכוד נמסר: הפגישה נקבעה לאחר שועד ראשי הרשויות הערביות יחד עם מרכז השלטון המקומי פנו לרה"מ וביקשו פגישה דחופה כדי ליטול חלק בתכנית שרה״מ מגבש ויציג בקרוב למאבק בפשיעה והאלימות הגואה בחברה הערבית.

גורמים רדיקליים מנסים כעת להפעיל לחץ על ראשי הרשויות שלא להשתתף. חלק מאותם גורמים רדיקליים התנגדו להקמת תחנות משטרה בערים ערביות ולא עשו דבר מול משפחות הפשע בחברה הערבית.

מסע הלחץ של הגורמים הרדיקליים לא יעבוד. הפגישה תתקיים כמתוכנן וראש הממשלה יעשה כל שביכולתו בכדי לדאוג לחוק וסדר בחברה הערבית כמו בכל חלקי הארץ. כל אזרח ואזרחית בישראל זכאים להרגיש בטוחים ומוגנים בקהילה בה הם חיים.